Hjelp til release? KAWS - Small Lie

Hei!

Er en KAWS figur som slippes på kawsone.com i ettermiddag kl. 18.00 norsk tid. Jeg er opptatt og får ikke tid til å kjøpe. Regner med at de selges ut ganske raskt. Er det noen som kan hjelpe meg? Gjengjelder gjerne tjenesten ved en annen anledning. Det er tre forskjellige farger. Jeg ønsker aller helst svart, men er superhappy med alle :slight_smile:

På forhånd takk!

Trekningen stengte etter 15 min

@jumbo2000 Det var ikke “Small Lie”, men Kaws x Air Jordan.

Skulle gjerne vært din kjøpshjelp @Heim, men skal prøve på denne selv.

Ok, ser den :slight_smile: Thanks anyway!

Skulle gjerne hjulpet deg men som Jumbo skrev, litt for sent til ballet

Eg kan prøve @Heim, men litt info hadde hjulpet:

Hva er ca pris? Julapakkane har kjørt lommabokå litt, så kan vell alltids bruka kredittkortet :wink: Skal prøve på den svarte til venstre her: kaws-small-lies-companion-release-000-480x320

Hjelper det å registrera ein bruker inne på Kawsone.com før seinare? Akkurat nå komme eg ikkje forbi det JordanAir sko lotteriet…

Har aldri handla fra Kawsone.com før, så andre ting som er greit å ta med seg i kjøpsprosessen? PayPal eller Kredittkort kjappest?

1 Like

De hotteste ryktene på kawsgruppa jeg et med i på Facebook er at disse er i et veldig stort opplag. Blir spennende å se…

1 Like

Hei,
Takk. Er ikke skoene jeg skal ha, men en release av en plastdukke som kommer i dag :slight_smile:

Gjerne det @Shagga_Son_of_Dolf! Det hadde made my day om du klarte det. Jeg er litt usikker på det meste, men jeg tror kanskje rundt 500 dollar. Paypal fungerer nok bra. Bruker tror jeg ikke du trenger å opprette. Svart er perfekt :slight_smile: Tusen takk!

1 Like

Skal gjøre mitt beste. Fortsatt bare de skoa som kommer opp, men er nå klar like før 18 og prøver :wink:

1 Like

Supert!

De ligger ute nå, ingen ord om opplag så tror “limited edition” bare betyr at de blir produsert en stund (sikkert lenge).

@Heim - fekk tak i Svart Small Lie :smiley:

Ordrenummer kom nettop på mail samt melding fra mastercard om eg prøvde å kjøpe noe KAWS…
Så alt er good!

1 Like

yes, open edition og bør vente til Perrotin Store for å få lavere frakt og muligens uten moms…

1 Like

Skulle kjøpe 1 brun. Ser ut som jeg endte opp med 3 stykker på grunn av betalingssiden hang seg opp…:disappointed_relieved:

Ligger ute fremdeles…

Disse er vell strengt tatt ikke flippbare??
Føler de som regel dukker opp på eBay etter release til kost… er det fordi folk tror de er verdifulle? Er de verdifulle? Jeg har aldri helt forstått meg på disse figurene. Men nå dukket det opp på Finn til 6500. Morsomt

2 Likes

Første er på finn nå

Limited edition, brun er utsolgt

æsj, angrer på at jeg ikke tok den brune… :grimacing:

… noen som har fått bekreftelse pr mail?