1 dag med bare kunst

Dæven, trodde aldri at jeg skulle bruke en hel dag på bare kunst, men der tok jeg feil.
Dagen startet med å få noen ideer for inramming av verk fra Ninah, deretter en times meget hyggelig samtale med Aleksander Günther @GalleriGunther, deretter gikk ferden til Drammen og besøk hos Eric Ness Christiansen og fikk sett hans studio og verk med en hyggelig samtale om graffiti / streetart, deretter en kaffepause med kompis for å diskutere diverse artister og deres verk, så ble det tid for barnehagen henting hvor minstemann også driver med sitt eget “Korona” verk og med forklaring på vad det betyr å ramme inn verket hvor han ser frem til å gjøre det selv med sitt eget verk.

En ting er å se på kunst og analysere, men å få snakket med kunstrene få besøkt deres studio gir mer innsikt i deres arbeid, tankesett ++++

Jeg lærer noe nytt hver dag, kommer til å lære mer, men diverse besøk i studio til kunstnere og samtaler gjør meg bare mer intressert og gira. Anbefaler på det sterkeste hvis en har mulighet.

Bilder fra diverse studiobesøk legger jeg ikke ut, da jeg ikke har bedt om tilgivelse.

17 Likes

Drit i tilgivelse, så lenge du har tillatelse :joy::+1:

3 Likes