10 % rabatt på innramming hos rammemaker i Trondheim hos List & Hempe

Flere brukere har kontaktet Kunstveggen og spurt om vi kan få opprettet en samarbeidsavtale med en rammemaker i Trondheim. Vi har lyttet, og kan nå tilby 10 % fast innramming hos List & Hempe i Trondheim!

List & Hempe – Facebook

10 % rabatt til Kunstveggen medlemmer

Innherredsveien 9

info@listoghempe.no

+47 73 53 26 20

List & Hempe ble nr. 1 i Norgesmesterskap i innramming 2017 og tilbyr topp kvalitet til en god pris :grinning:

Det er bare å oppgi ditt medlemsnavn på Kunstveggen-forumet når du bestiller innramming.

Husk at vi også tilbyr våre registrerte brukere 10% – 15 % rabatt på innramming hos en utvalgt rammemaker i Oslo, Bergen og Stavanger. Les mer her.

1 Like

Bra. Da prøver jeg dem neste gang!

1 Like

Søkte på forumet etter anbefaling av rammemaker i Trondheim og kom over denne tråden. Det ser imidlertid ut til at List & Hempe har stengt ned.

Har brukt Ramm tidligere - med hell, men vil allikevel forhøre meg her før jeg får 3 bilder innrammet. Har Kunstveggen en ny rabattavtale noe sted? Er det noen som utmerker seg kvalitetsmessig?

Jeg er desidert mest fornøyd med Ramm! Ble også anbefalt Ramm av de som driver Dropsfabrikken på Ila :slight_smile:

Eneste er at det kan ta litt tid, siden hun har mye å gjøre og nettopp har flyttet, men ikke la det være noen hindring!

1 Like

Hei, kan ikke se at det er kommet noe svar på dette spørsmålet. Har kunstveggen rabattavtale med rammemaker i Trondheim?

Eller i Kristiansand?

1 Like

Kom gjerne med tips til hvilke steder man kan ønske samarbeid så kan vi ta kontakt med dem og se hva vi får til. Ingen av oss bor i hverken Kristiansand eller Trondheim så her må vi ha lokalkunnskap for å knytte oss til de flinke aktørene.

3 Likes

Sendte deg en melding :slight_smile:

1 Like

Jeg har kun brukt Ramm i Trondheim, og er fornøyd med det de leverer.

2 Likes

Jeg har også brukt Ramm - de er kjempeflinke og kan virkelig alt av sikker innramming.

4 Likes