2 DGA trykk signert Pushwagner

Hei .

Er helt fersk i den kunstneriske verden , men siden mange av mine venner har ett Pushwagner bilde har jeg fått litt kunnskap om Push. Men hvorfor jeg skriver her nå er att jeg fikk som del oppgjør i en handel 2 Push , LOL i farge rosa å ett bilde som skal være unikt kuttet ned av Push selv til et slankere bilde en orginalen , dette er DGA trykk , den jeg fikk bildene av fikk de av ett trykkeri som trykket for Push , de er signerte av Push men ikke nummerert .
Har sett LUL i sort å det er ett stort trykk , mens det jeg har er halvparten visst ikke Mer , rammene er fra kjente ramme maker Emil Flaten på grunnerløkka i Oslo .
Så spørsmålet hvordan finner jeg ut verdien på disse , å om det avlange bildet som er endret størrelses messig av Push selv etter hva trykkeriet påstod , er spesielt .

Takker for deres kunnskap har vært interessant å lese hva dere skriver alle sammen :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Med mindre du får signaturen bekreftet av noen som kan det, er disse verdt 0kr. Ville ikke rørt disse med mindre det fulgte med dokumentasjon. Siste bildet har jeg aldri sett engang av Push, ligner ikke noe som helst. En muntlig story om dette er det ikke holdt i.

6 Likes

Enig! Les alle trådene her om falsk Pushwagner som det dessverre finnes drøssevis av…

Det siste lange bildet er toppen av «Night life», i en annen farge - kan være fargeprøver. Men vil bli vanskelig å verifisere.

3 Likes

Kunstnere gjør iblant rare ting. Kanskje vi trenger et norsk: “Fake or Fortune”, for å bestemme disse bildene?

Jeg synes storyene virker plausible, og at dette er lek med farger og komposisjoner fra trykkeriet (eventuelt bare et gutterom). Uten verifisering av signaturen er jeg enig med @andthenPush at dette er verdiløst dessverre. Hadde historiene og signaturen blitt verifisert vil jeg tenke de har en verdi, men ikke veldig mye mer enn typiske backdoor prints. Kanskje i 5000-kroners-skalaen, til rett kjøper.

1 Like