2handart

Hei! Jeg lurte på om noen her har erfaring fra http://2handart.bigcartel.com ? Er alltid litt forsiktig før jeg bestiller ting fra sider jeg ikke har brukt/hørt om før. Noen som vet hvordan prisnivået der er i forhold til andre plasser og? :smile:

Ser ut som den verste flipper siden. Kjøp heller fra en ærlig flipper på finn :wink:

6 Likes

Ja, vil helst det, men finner ikke Sandra Chevrier - La cage quand le souffle du vent fend le ciel så mange plasser, desverre… :pensive:

Har sett den siden har blitt diskutert på banksyforum også, tror omlag alle der mente at det var særdeles dyrt…

Hmm, ja… Bør vell kanskje vente litt, og sjekke mer opp i det!

Denne siden eies vel av et medlem her så vidt jeg vet. Er det noe du vil kjøpe som ligger på 2handart kan du jo heller opprette en tråd her på forumet. Her er det safe å kjøpe av de fleste. :slight_smile:

Har opprettet en tråd nå, så satser på jeg finner det her istedet :smiley:

1 Like

Ja det stemmer at det er et medlem her inne som eier denne siden.

Hvem er det så eier denne siden på dette forumet? Trenger vel ikke å være en hemmelighet det vel?

Han får stå fram selv hvis han vil :wink:

5 Likes

Hei xoxo, kanskje jeg kan hjelpe litt på prisvurderingen. Til sammenligning solgte jeg i går det Chevrier Superman-bildet innrammet med UV70-glass, hvor innrammingen kostet nesten 4000 kr, til kr 9000,- her i Bergen i går. Hadde lagt begge to (Superman & Batman) på finn til kr 10K per stk eller 18K samlet, og endte med salg samlet. Så det også nylig på ebay til kr 5500-området, men finner det ikke igjen akkurat nå.

Tar det som et dårlig tegn hvis selgeren er på forumet og ikke tør å stå for sine egne priser/salg, med mindre azidops’ :wink: var et stikk til seg selv…?

1 Like

Tusen takk for all hjelp! Satser på jeg finner det jeg er ute etter til en litt hyggelig pris :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like