2x Sandra og 1x Sandra Chevrier / Whatson til salgs

Hei,

Vurderer salg av noe kunst ifm. flytting.

Jeg syns prissettingen er vanskelig, så tar gjerne innspill på prising - både om det er for dyrt og billig.

1 Like

Tror du hadde økt trafikken din om du la link til annonsene, og ikke bare finnkode. :slight_smile:

Takk for tips - fryktet det ikke var lov å linke ut til andre sider, men da prøver jeg det :slight_smile:

Det er lov, og masse lykke til med salg :slight_smile:

2 Likes

Sandra Chevrier / Martin Whatson - La Cage et Les Deux Ames (P/P)

  • Her er du nok 15.000,- for høyt. P/P, men vanlig main edition. har vel omsatt for ca 33-35? Viktig å sjekke etter krakeleringer i det svarte. Dette er viktig for samlere isåfall.

De andre er ok priset, men statuen er tungsolgt.

2 Likes

Takk for svar :slight_smile: Ja, godt mulig, har sett et ganske stort spenn på Finn i hvert fall på prisene på denne.

Hva tenker dere om P/P vs. main edition på dette verket da? Mer eller mindre verdt?

Sjekket grundig for krakkeleringer nå, kan ikke finne spor av noe som helst i hvert fall :slight_smile:

2 Likes

PP og AP trykk er likestilt med main. Du må over på HF før verdien begynner å øke.

1 Like

Litt uenig angående enkelte PP trykk. Som Whatson-Panda, hvor mange er det av den nå? Jeg hadde valgt main over PP any day på den. Men det er nå min mening bare :slight_smile:

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.