Hei,
Hadde dere hengt et eller to kunstverk med denne? Den skal ikke ødelgge veggen men heller ikke kunsten som jeg forstår? Har dere noen erfaring med dette? Den tåler 5.4 kg…
Takk!!
Hei,
Hadde dere hengt et eller to kunstverk med denne? Den skal ikke ødelgge veggen men heller ikke kunsten som jeg forstår? Har dere noen erfaring med dette? Den tåler 5.4 kg…
Takk!!
Jeg kjøpte den og den andre de har med et sånt metallbeslag. Tenkte å henge opp et bilde på badet. Testen den stripsen der men det lille jeg testet med falt ned med en gang. Det skal sies at jeg klipte litt i den fordi den alt for lang. Det må du iallfall ikke gjøre.
Hei,
Synes dei funker fint, men viktig å rense overflaten på rammen og veggen. Alle bilder på bilde henger med slike fester, det største bilde henger med 6 stykk. Har henget der ei god stund. Føler vekt og størrelse på rammen spiler inn på kor mange fester ein må bruke.
Takk for svar! Men er du ikke redd sen når du skal fjerne de? Vil det ødelegge ramma, eller er det ok tro?
Har flyttet litt rundt på rammer, men har aldri vert eit problem. Kommer nok ikkje til å henge akkurat disse rammen på ein anna metode, så er ikkje redd for det. Når det gjelder veggen har eg bare fjernet eit par av festene, ikkje vert noko problem.
Ja ser der ja! Det var min antakelse når jeg fikk se patenten. Tror jeg holder meg unna den på badet.
Kanskje jeg må prøve de stripsene, men typ 4 stk slik som pabloo har gjort.
Takk! Men får du fjernet den fra rammen på baksiden uten at det ødela det noe?
Dette er vår erfaring også, kommer ofte inn kunder med knust glass og ramme etter å ha brukt disse. Men de kan ha slurvet med rengjøringen før de har festet de. Men eg hadde aldri klart å stole på de.
What he said:point_up:
Det borrelås patentet over har jeg brukt på 3 speil hvor jeg har hatt betongvegger, funket fint i 3 år, da gikk vel 2 av speilene i bakken ca samme mnd