40x50cm metallplate med medfølgende enkel oppfesting kommer for salg som Fiks Ferdig på FINN

Det bildet her som blander JDM (Japanese Domestic Market - japansk nasjonalt marked-biler / japansk gatebil) med graffiti kommer snart for salg på FINN. Forhåpentligvis i løpet av de neste ukene - bildet er i Norge allerede.

Det vil bli lagt ut her fra Elverum, med bilder som viser at varen er her i Norge og vil selges med FIks Ferdig som gir mulighet for FINNs betalingsgaranti så du kan sende det tilbake om det ikke står til forventningene som jo ligger i garantien dems.

Så det er trygt, så det må basically (i bunn og grunn) ikke være noen reell tillit mellom kjøper og selger siden den garantien sikrer deg så godt. Men jeg er også en som ikke ville risikert ryktet mitt i markedet for stusslige 1500 kr (sammenlignet med hva det kan være verdt)…

Så om du fortsatt tviler? Det går nesten ikke an å få det tryggere levert. Jeg vil sende bildet så godt innpakket som mulig med mye bobleplast og kant- og overflatebeskyttelse osv osv, hvis ikke pakka jeg får det i funker godt til å sende videre med.

Så jeg sender den med PostNord eller Posten til der du/dere er i Norge (avhengig av hva som er tilgjengelig).

Et bilde som det her kan virkelig freshe opp leiligheten din - glem å safe den helt med beige og blasse bilder som er typisk norsk - spesielt om du er under 30 år så trenger man litt mer farge og freshhet i leiligheten sin, vett. Det passer bra til å drikke der osv og bidra til lett-livet stemning der - “etablerte 5000-kroners beige-bilder” kan man få når man er 75 år.

Men også å ha dette bildet i en garasje der man mekker da, mann. Siden det er metalloverflate tåler det mye, og til en manne-grotte passer det utmerket. Om man for eksempel har eget mekkelager - sånne type steder - det passer til vibben, spesielt om man digger japansk bil og mekker på det.

Dette er AI-augmentert hybrid-media med håndlagd graffiti.

Bildet sier “SUGE” som er en graffiti-signatur, “TOKYO” som er vibe-dekor (vibb-dekor), “GUS” som er en graffiti-signatur og “LIFESTYLE” (livsstil) som er vibe-dekor.

Spenstige farger som er garantert til å gi noen kommentarer - men det er akkurat det man må tørre å rocke om man skal ha et sånt bilde som snakker janteloven midt imot. Så det er bare for folk som er såpass selvhevdende at de tør å være sånn “ja - jeg har det jeg - seff” istedenfor å være sånn “uh nei, influencern min har gitt meg beskjed om at jeg må endre det”.

Få inn noe farger i hjemmet!

Det vil komme opp på FINN så raskt det ankommer, og i mellomtiden så er det mulig å få det på andre medium også om man tar kontakt. Vi kan eventuelt skrive kontrakt om levering hvis det får deg/dere til å føle dere mer trygge - da stiller du/dere selvsagt mye sterkere juridisk sett.

Jeg er BankID-verifisert på FINN og det går det an å se nå om man går igjennom lenketreet mitt på linktr.ee/chrinor inn på FINN-annonsene for å se.

Alle bildene jeg selger på Redbubble og Art Heroes er også mulig å få på andre medier utenom det som selges der bestilt fra Norge med frakt og moms inkludert. Så det er bare å ta kontakt om det skulle være interessant.

Og følg med på FINN om du vil snappe bildet før noen andre får slått kloa i det!