AFK (NO) - Tråden

Fortsatt ikke noe sporingsnummer! Går kjappere å få trykk fra utlandet enn fra Bergen​:rofl::flushed::roll_eyes: #forbedringspotensiale

3 Likes

Hei folkens.
Jeg skjønner at dere er ivrige etter å motta trykket, men ber om forståelse for at det tar noe tid å håndtere 222 bestillinger med dertil henvendelser om forskjellig. Ca. 70% av bestillingene er sendt ut 5 arbeidsdager etter salget og dette gjøres parallelt med at vi driver et åpent og aktivt galleri. Vi får sendt ut resten av trykkene i løpet av denne uken.

Peace and love

30 Likes

Spennende å se at prisen på motivet synker og synker på finn, nede i 16k nå, usolgt. Liten boble i begynnelsen?

2 Likes

Er vel alltid sånn? Høyt med en gang, så skal mange utnytte det, så presses prisene ned.

2 Likes

@azidops Synes det der blir en litt billig unnskylding. Dere har drevet butikk i mange år, og dere visste at trykket ville bli utsolgt på sekunder/minutter.

Da er det litt merkverdig at dere ikke er rigget klare for å få sendt ut trykkene raskt nok, overhodet.

En arbeidsuke er helt innafor, men når folk ikke har mottatt trykkene sine nesten to uker etter at trykkene i utgangspunktet skulle vært sendt («sendes fortløpende fra 6. april», står det), vil jeg ikke kalle det noe annet enn dårlig kundebehandling/-service.

5 Likes

Denne diskusjonen her er slikt som ødelegger KV for min del.
Alt for mange verdensmestre her inne som kan litt for mye og er nedlatende mot andre som ikke har samme mening som dem.
Konseptet med KV er kjempe bra, som kunne hjulpet både nye og erfarne kunst samlere. Mange som gjør gode ting her inne og.
For mange her inne som ser på kunst (Gatekunst) som en måte å tjene penger på, og ingen intensjon om å ha verk på veggen.
Så derfor håper jeg at en moderator kan hjelpe meg å slette profilen min her inne. (Burde vært enklere) @Gard @azidops @anon57870405

PS. Er ikke vits i å lage en diskusjon på dette innlegget. Blir ikke besvart fra undertegnede

5 Likes

Dette gjelder bare et fåtall. De aller fleste ble levert eller sendt i løpet av 2 dager, noe som er vanlig leveringstid for de aller fleste nettbutikker. Så kommer det noen man må holde igjen pga. betalingssløsningene varsler om uregelmessigheter (men som regel bare midlertidige varsler) og noen kunder som ønsker å gjøre om på sine bestillinger (endre adresse, hente i stedet for sende, sende i stedet for hente osv) så i realiteten var det enda flere bestillinger som ble behandlet i løpet av de 2 første dagene.

Det meste av arbeidet ved lansering er egentlig ikke selve pakkingen, men administreringen slik at alle får det de skal ha og slik de vil ha det, men hvem som faktisk får først og sist er litt bingo. I tillegg kommer alle henvendelser på dem som håper det er noen ubestilte igjen og det er vel dem jeg har dårligs samvittighet for fordi det er helt umulig å besvare alle henvendelser når det kommer inn 100 henvendelser i døgnet. Da hadde det ikke blitt mye pakking.

Så jeg har forståelse for at folk kan være utålmodig, men det ligger mye arbeid bak en slik lansering. Å være rigget (i påsken) for slike topper er dessverre ikke realistisk. Hadde vi vært ren nettbutikk hadde logistikken vært enklere, men vi prioriterer alltid å ta imot kunder som kommer fysisk inn i galleriet.

2 Likes

Hvis det ikke er realistisk å være rigget for slike topper i påsken burde dere aldri kjørt slippet i påsken? Dere visste at det ville bli solgt ut på minutter.

Om du skal kjøre et stort slipp som du på forhånd vet at dere ikke er rigget for (ref. dine egne ord) bør du i det minste skrive i salgsteksten at varen “vil sendes i løpet av x uker”, slik mange gallerier gjør. Ja, jeg vet at det står “fortløpende fra 6. april”, men det er ikke godt nok når folk står uten varen nesten 2 uker etter kjøp, på forsendelser innad i Norge, spør du meg.

Trykket ble sluppet i påsken pga at det var 3 år siden bildet var på gaten. Det var et av poengene ved slippet.

Det har enda ikke gått 2 uker + og alle bilder er sendt ut. Du må forholde deg til fakta i saken.

Hvorfor er du så opptatt av dette @blanked? Er det fordi du ble moderert tidligere i dag og skjelte meg ut pr PM?

Fordi jeg synes dere driver dårlig kundebehandling. Noe utskjelling har jeg aldri gjort, du må gjerne publisere samtalen vår her slik at alle kan se den.

Er du kunde hos Gategalleriet?

Ta dette privat. Jeg gidder ikke lese mer om denne disputten deres!

20 Likes

12 Likes

Endelig litt action - også skriver du noe sånt…

:joy::joy::joy:

8 Likes

Haha. :joy: Moro med diskusjon, uenigheter og krangel, men her skjønner jeg ingenting.

Du er klar over at jo mer du maser på @azidops her, jo mindre tid har han til å pakke og sende det trykket ditt?

5 Likes

Nå er alt sendt, men du har et poeng. Det er forøvrig ikke et problem for Blanked da han ikke har bestilt, han ønsker bare å holde oss næringsdrivende på tå hevd.

4 Likes

Da legger vi den død.

Nytt spor. Ser ut til at det er nok Sylvi til alle som vil ha, opptelling nu viser 9 på finn.no.

Er nok ikke så enkelt å få med kjærringa på å henge nudes på stueveggen :wink:

6 Likes

Må være en form for rekord? Antall på Finn ifht opplag? Evt antall som har byttet hender ifht opplag

2 Likes

tror vi ser under 10k i løpet av mai. Snart er Erna avbildet på hjørnet med 17.mai flagg og corona sprøyte i armen :rofl:

8 Likes