AFK (NO) - Tråden

Jepp fikk det med meg. Hadde nesten trodd det skulle selges dyrere, men tror mange ikke er fortrolige med å:

  1. Kjøpe på eBay
  2. Kjøpe av anonym selger som ikke enda har mottatt trykket.

Fikk ikke deltatt på slippet grunnet sosiale ting, men synes egentlig motivet når har blitt litt kjedelig. Ofte synes jeg verk forsterker seg ved print. Men hvilke 222 mennesker i Norge vil ha Listhaug på veggen eller spekulere i at andre vil ha Listhaug på veggen?

Mulig det har blitt kjedelig fordi du er blitt eksponert såpass mye for det? Det er vel med god margin det mest kjente gatekunstverket i Norge blant “hvermannsen”. Det betyr ikke at det er stor kunst, men det er blitt en del av historien, det er helt sikkert.

Men ja, bare fordi det er en del av historien betyr det ikke at alle vil ha det på veggen hjemme. Det får tiden vise.

5 Likes

50 Likes

Tenkte det: Afk - Maling a Martyr | FINN.no
Kunst skal være filosofisk pirrende og være en gate til det transcendentale, men skal og kunne
henges opp. Tipper Listhaug-bildet er mer et stunt enn kunst, og blir creepy selv for oss nordmenn. Blir nok mye på markedet fremover.

Holy shit så rått :star_struck: :star_struck: Si ifra når du vil selge! :innocent:

Appelsin, ja, men merk også Kvikk Lunsj-luen, altså typisk norsk!

Ja se det ja, er jo ikke førstegang man hører den begrunnelsen.
Tenker at «fruer» bør bli mer involvert i kunstkjøp slik at man unngår slike misforståelser, og at trykk går til noen som faktisk har avklart med fruen på forhånd :grinning:

1 Like

Har noen fått sine sporingsnummer eller pakker på vei i posten?

Antar at de som har det i ramme allerede er de som har hentet det i Bergen…

Fikk sporingsnummer på tirsdag, står forventet fremme i dag på sporingen. Sporingen dukket bare opp i posten appen +sms/epost fra posten om at det var noe på vei til meg.

Jeg har ikke fått noe sporingsnummer enda

Samme her. Sporing tirsdag, innlevert Bergen i går, forventa ankomst i dag.

1 Like

Har ikke fått noe som helst enda

1 Like

Ikke jeg heller

Fortsatt ikke noe sporingsnummer! Går kjappere å få trykk fra utlandet enn fra Bergen​:rofl::flushed::roll_eyes: #forbedringspotensiale

3 Likes

Hei folkens.
Jeg skjønner at dere er ivrige etter å motta trykket, men ber om forståelse for at det tar noe tid å håndtere 222 bestillinger med dertil henvendelser om forskjellig. Ca. 70% av bestillingene er sendt ut 5 arbeidsdager etter salget og dette gjøres parallelt med at vi driver et åpent og aktivt galleri. Vi får sendt ut resten av trykkene i løpet av denne uken.

Peace and love

30 Likes

Spennende å se at prisen på motivet synker og synker på finn, nede i 16k nå, usolgt. Liten boble i begynnelsen?

2 Likes

Er vel alltid sånn? Høyt med en gang, så skal mange utnytte det, så presses prisene ned.

2 Likes

@azidops Synes det der blir en litt billig unnskylding. Dere har drevet butikk i mange år, og dere visste at trykket ville bli utsolgt på sekunder/minutter.

Da er det litt merkverdig at dere ikke er rigget klare for å få sendt ut trykkene raskt nok, overhodet.

En arbeidsuke er helt innafor, men når folk ikke har mottatt trykkene sine nesten to uker etter at trykkene i utgangspunktet skulle vært sendt («sendes fortløpende fra 6. april», står det), vil jeg ikke kalle det noe annet enn dårlig kundebehandling/-service.

5 Likes

Denne diskusjonen her er slikt som ødelegger KV for min del.
Alt for mange verdensmestre her inne som kan litt for mye og er nedlatende mot andre som ikke har samme mening som dem.
Konseptet med KV er kjempe bra, som kunne hjulpet både nye og erfarne kunst samlere. Mange som gjør gode ting her inne og.
For mange her inne som ser på kunst (Gatekunst) som en måte å tjene penger på, og ingen intensjon om å ha verk på veggen.
Så derfor håper jeg at en moderator kan hjelpe meg å slette profilen min her inne. (Burde vært enklere) @Gard @azidops @anon57870405

PS. Er ikke vits i å lage en diskusjon på dette innlegget. Blir ikke besvart fra undertegnede

5 Likes