AFK (NO) - Tråden

Tror du må oppdatere den flipplista di ganske kraftig nå azidops

1 Like

Vil «folk» virkelig ha en naken korsfestet frp politiker på veggen? For meg ville det aldri vært aktuelt hverken som frp motstander eller tilhenger… men det er tydeligvis bare meg :thinking:

14 Likes

Jeg personlig er tvilsom til om jeg ville ha hengt det på veggen. Men jeg ville definitivt kjøpt og beholdt det som et “samlerobjekt”

Det er det som er så fint med kunst. Noe du syntes er fullstendig feil er helt konge for andre :slight_smile:

3 Likes

Ellevilt. Nærmer seg 30K

1 Like

At noen legger det ut til de beløpene betyr fint lite da.

1 Like

Hvis man bare ser motivet i seg selv så er det delte meninger om å ha det som pynt selvsagt, en annen kan jo tenke at mws the stag feks er helt meningsløst selv om motivet passer fint inn som en fargeklatt i en minimalistisk loftsleilighet på beste Tjivholmen.

2 Likes

Artig og lese denne tråden, mye delte meninger.

Jeg undrer meg på hva som kommer til og bli skrevet i historien om AFK.
Blir han husket for bilder av søte jenter med panda og mobiltelefon, eller det provoserende bildet av en politiker som er korsfestet?
PS! Jeg har lyst på Rain trykket selv så det er ikke noe kritikk av dette trykket, men tror at Making a Martyr blir et historisk viktigere bilde fra AFK.

Er kunst kun noe som er pent på veggen, eller skal det være engasjerende og provoserende?

4 Likes

Når kan printet hentes på Gategalleriet ?
@azidops

Det første jeg tenkte når jeg så bildet på nyhetene var for et stilig bilde. Jeg tenkte det før jeg så det var Listhaug. Jeg viste ikke hvem AFK var. Jeg viste ikke engang at det gikk an å kjøpe gatekunst. Dette er selve bildet som har gjort meg interessert i kunst. Jo jeg ville vært interessert selv om det ikke var Listhaug.

10 Likes

De kan hentes fra onsdag av. Vi starter utsendingen i morgen, men vi kan dessverre ikke ta imot folk som ønsker å hente da. Da blir vi aldri ferdig med å sende ut til dem som skal ha tilsendt.

2 Likes

fulgte Kunstveggen med et halvt øye i påskeferien… da jeg leste om dette droppet tenkte jeg “yeahhhriiiiiight… APRILSNARRR!”… siden man måtte registrere seg med navn og mailadresse… alle mine varsellamper lyste rødt!! (men jeg sjekket jo aldri datoen må sies… -var jo på ferie!!).

jaja… spørs om en naken FRP-politiker hadde blitt godkjent i heimen uansett…

4 Likes

Trolig lite populært blant medlemmene i facebook-gruppa…
image

Jeg håper jo @azidops finner ut hvem det er og kansellerer ordren, men om ikke har fyren faenmeg jobba hardt for en flipp. Flere Finn-annonser, eBay, UUA, Facebook, alle med nye brukere med falskt navn. Sitter ikke igjen med rare timelønna post-flipp.

5 Likes

Eier ikke mye skam ivertfall - med en ydmyk tone i FB-innlegget. Han får ivertfall spredt info om auksjonen sin- men håper at han aldri mottar trykket i det hele tatt

Synes det forøvrig det er intressant å se at salgssummen ender over 15 000

Blitt fjerna nå😂

1 Like

Men auksjonen får stadig inn nye bud…

Selvsagt :blush: Markedet har alltid rett…

2 Likes

Det gikk for 19500, - ish