Heyhey! Kan godt tenkes du er inne på noe der👍🏻
Her tror jeg Newton brillierer med photoshopkunnskaper. Akkurat samme innramming som på vårt promo bilde. I tillegg har vi ikke levert ut noen bilder.
Første gang jeg skriver denne type post, men hvis noen har fått ett vinnerlodd som de ikke har tenkt å bruke så er jeg kjempe takknemlig for en dm.
Er megagira på å få dette på veggen hjemme.
Bestilling er fullført og venter spent på bilde:blush:
Var et veldig bra kommentar fra afk dette, men hvem i alle dager er det som kan kose seg med et portrett av sylvi på veggen ?? jeg hadde mistet nattesøvnen!
Kanskje nettopp derfor, tørre å kjøpe noe å henge på veggen som ikke bare er kos men som provoserer litt? Kanskje man skulle vært flinkere til det. Og kanskje kunsten ‘’varer’’ lenger da?
Kommer til og bli utsolgt raskere enn du klarer og si utsolgt #åretstrykk
Pass og lykke til.
Det eneste verket på veggen jeg noen gang får kommentarer på er A Forest. Det skal endre seg nå, for å si det sånn!
Umulig å laste produktsiden allerede nå
Nettsiden er nede… Må vel utsette salget da?
Jeg tipper de jobber på spreng for å få løsningen opp. Men jeg kan ikke begripe at det skal produsere så høy trafikk at nettsiden tryner.
Kan hende dette er planlagt, slik at evt bot får litt ekstra utfordring?
Sånn er det når de bruker billig hosting fra one.com
VIKTIG MELDING:
Making a Martyr lanseringen
Grunnet enormt trykk på nettsiden blir lanseringen utsatt til kl. 13:00. Vi skifter også nettbutikk slik at den nye linken er som følger:
PS: Ingenting hostes på one.com Nick
Over 4000 som hamrer på F5-knappen nå, og det er bare dem som kommer igjennom.
Vel. Registrar name er One.com
bra det ikke er fint vær ute da.(i bergen)
Host og registrar er ikke det samme, selv om det i mange tilfeller samsvarer.
FACK. Om noen ikke vil ha sitt er det bare å gi beskjed…