There is no such thing as a perfekt solution!
Men nå får jeg i alle fall brukt min stadig lengre svarteliste av flipper til å sortere vekk før trekning.
There is no such thing as a perfekt solution!
Men nå får jeg i alle fall brukt min stadig lengre svarteliste av flipper til å sortere vekk før trekning.
Vinnerer i forhåndssalg-lotteriet har blitt trukket og alle vinnere skal ha mottatt link med passord. Har du ikke mottatt noen ting var du dessverre ikke heldig denne gangen. Sjekk gjerne spam-filteret.
… story of my life
Gøy! Var det stor pågang?
Er det noe betydning bak antallet? 222 stk?
44 for presale? Skulle da bli 178stk for salg på Lørdag, virker helt random - samtidig…?
44/222 er 20% presale. Så ikke noe random med det.
Den tok jeg😂 bare syntes det var litt rart opplag og thus er det en mening bak
Google «222 meaning». Eller «333 meaning», «444 meaning» etc. Noe tullete, overtroiske englegreier i Sjaman Durek- & Martha Louise-gata.
Jeg vet ikke om det er tanken bak antall trykk, altså, bare en teori iom. at motivet har mange referanser til kristendommen, Bibelen, Jesus og da vel også engler(?). Jeg kan ikke min KRL
jeg ser at @blanked holder på med en lengre forklaring enn jeg orker å skrive så han får ta seg av det
haha, kortet ned forklaringen ser jeg
Med tanke på den foreslåtte rusreformen hun er mot, kunne opplaget vært 420
Tror kanskje flere som ikke vanligvis bryr seg om kunst/gatekunst ønsker seg denne pga den massive omtalen den fikk for 3 år siden, selv om den ikke er typisk eyekandy som matcher fargen på sofaen .
Bare spør… Azidops?
Gratulerer! Ingen vinnerlodd på meg.
Allerede på vegg i ramme😲
Fantastisk
Jeg tror ikke tallet 222 i dette tilfelle har noe med overtro å gjøre. Fra SSB:
Vi diskuterte dette litt for et par dager siden på kunstveggens discord. Da var det en som har fulgt litt med i timen som kom med denne teorien. Spør du meg er han inne på noe… men folk må jo vurdere det selv
Good one
Det blir jo bare spekulasjoner og dårlige gjetninger uansett, før noen eventuelt bekrefter noe rundt hva man faktisk har tenkt, om man i det hele tatt har tenkt på noe spesifikt.
For meg er det minst like søkt (og kanskje enda mer konspiratorisk) å tro at «222»-tallet har noe å gjøre med tallet på antall land innvandrerne som kom til Norge kom fra, i 2014(!). AFK-greia er fra 2018 (selve «gatekunsten» på Nygårdshøyden).
Synes AFK er særdeles uinteressant og burde holdt meg unna denne tolkningen av 222-tallet, kjenner jeg. Melder meg herved ut