AFK (NO) - Tråden

Den nettbutikken kommer til å krasje :joy: Bare nå er det umulig å laste siden da folk skal inn og kikke.

Det kan ikke ha noe med at de holder på å bytte/oppdatere nettsiden? Leste noe om det på Gategalleriet sin FB-side i går.

Et godt utvalg SC varianter som har blitt lagt ut🙂

Og dette kommer dere til å kjøpe fordi dere ønsker en naken Sylvi Listhaug på veggen?

Yes sir

håper bildet er bedre i virkeligheten, for kvaliteten utifra bildet som er lagt så veldig ymse ut. disclaimer: kommer ikke til forsøke å gå for dette selv :rofl:

Bildet er helt topp.
Værre med kone approval - ille nok å få/ha noen nudes på telefonen, men en nude politiker i stua!? :wink:

1 Like

Haha. Jeg synes det opprinnelige bildet var helt strålende, og synes det er ufattelig kult at en eller annen har originalen i huset sitt. Men at det tydeligvis skal kjempes om 222 print-utgaver av dette motivet synes jeg er litt rart. Det er tross alt en naken og korsfestet Sylvi Listhaug. Men jeg mener jo mye rart og tar ofte feil, så … :blush:

5 Likes

På dette området deler jeg akkurat samme tanker. Så da kan vi jo være to om å eventuelt ta feil. :slight_smile: Om det er en liten trøst…

3 Likes

Skulle gjerne hatt den litt større, og uten hvite kanter. Dra trykket helt ut, da åpner det seg opp langt flere innrammingsmuligheter.

1 Like

Nå skal påmelding på nyhetsbrevet virke igjen. Man finner det i bunnen av nettsiden på www.Gategalleriet.no

Vi har gjort noen justeringer de siste timene. Ta gjerne å gi en tilbakemelding om du synes den responderer raskere nå.

1 Like

Hvor vil du ha tilbakemeldingen? Ja for å unngå at vi spammer feile kanaler (som denne). Du kan få din egen midlertidige kanal på discord serveren til kunstveggen :stuck_out_tongue: .

1 Like

Later til at det var oppdateringene som gjorde at lastehastigheten var enorm. Virker bra nå :slight_smile:

Er det generelle spørsmål eller kommentarer så kan vi fint ta det i kommentarfeltet. Sikkert flere som lurer på det samme. Ang. testing så behøver ikke alle kommentere, men send gjerne en melding hvis man finner en bug eller 2

1 Like

Kom nyhetsbrev i ettermiddag med Pre-Order lotteri.

Luddig løsning med lotteri på presale. Hva er tanken bak det?

High demand?

Tanken bak det er at vi har fått kritikk før for å starte pre-sale på direkten i nyhetsbrevet. Dermed så får flere sjansen til å få tak i det på pre-sale. Rundet 1000 påmeldte i sted. Hadde det vært salget som startet ved mottak av nyhetbrevet så hadde det vært utsolgt på 42 minutter.

5 Likes

Det fine med overraskende presale er jo at mennesker og den som vil ha det kjøper det. Nå registerer de som gidd halve slekten og vennekretsen. I tillegg risikerer du botproblematikken ved vanlig release(aner ikke om det er reelt med norske trykk). Men får krysse fingrene for at jeg får kjøpt det(en gang til) :joy::wink:

2 Likes