Jeg får treff oftere en snittet, denne fikk jeg ikke…
Ble bare et samsurium med rot…
Det kan virke slik, men folk opplever å få fram nettsiden på forskjellig tidspunkt. Den biten er helt lotto. Dermed kan du ha følt at du har brukt mindre enn 1 minutt, mens andre hadde i realiteten et forsprang på deg. Det er dessverre ikke noe man kan gjøre noe med. Helt lotto.
Det skjedde her hos meg. Nettsiden kom ca 15-20 sekund over 13
Og der kom mailen
Gleder meg til å se denne på veggen i de mange KV-hjem
Jeg hadde troen i de nye nettsidene siden jeg aldri har fått tak i noe på de gamle nettsidene til Gategalleriet på lansering. Hehe, den streaken fortsetter!
Vet ikke hva du ønsker å dele @azidops , men kom det noe/mye henvendelse fra utlandet? Jeg vil jo tro dette er et verk som i utgangspunktet appellerer til folk her til lands.
Der har det første kommet på finn ser jeg. «Ønsker bud», så er vel mulig å få det for under kost
Det går for over 20K
Du har fasitt på alt du. Jeg har en mondeo stv 2010, hva kan jeg få for den?
Hehe
Det skulle stå. Går vell for over 20
Topp at AFK får en velfortjent hit med Sylvi. Både samfunnskritikk og cash til trengende formål.
AFK har også laget Jerna, og skulle gjerne sett den som trykk. Passer godt i disse tider, med en trygg statsminister som holder rundt Norge.
Vi er tydeligvis noen som liker å pimpe opp veggen med både nudes og/eller kjente politikere.
Jeg trakk meg fra bud på 15(som var høyest) da han/hun ikke kom med en konkret tid denne “auksjonen” var over. Bare en ærlig sak fra min side at jeg ikke er fan av å bruke Finn på den måten.
Hva er greien her nå? Er det en som selger bildet på auksjon på finn? Det er vel ikke sendt ut en gang? Og folk byr? Hjelpe meg.
Ja, selger hadde bud på 14,5 jeg bøy 15 og spurte når han avslutta siden mitt var høyest. Da fikk jeg svar - slutten av påska neste uke en gang. Det blir for vanskelig for meg å forholde meg til så jeg hoppa av.
Det jeg lurer på @azidops er hvordan den svartelisten din over flippere ( som du nevnte ved lotteriet ) slår ut på sånne annonser som denne ?
Bør ikke være vanskelig å plukke ut Ropstad91 fra 0171 Oslo.
Hvis ikke kjøpsbetingelsene har en klausul som forbyr videresalg innen et definert tidsrom, er det ulovlig for selger å kansellere en inngått avtale om salg hvor varen allerede er betalt.
Skulle det, mot formodning skje, har kjøper en veldig god sak hvis han velger å involvere en advokat ifm en erstatningssak.
Det har du nok rett i. Derimot er det ikke lov å annonsere varer på Finn som man ikke er i besittelse av om jeg husker riktig