AFK (NO) - Tråden

Skal si han er produktiv i disse dager :slight_smile:

1 Like

Stjålet eller tatt ned :weary:

Trolig tatt ned

@azidops, job 4 u

AFK må slutte med paste-ups og heller male rett på veggen. Nå kommer det snart en stakkars student igjen som ved heltemot har reddet et kunstverk og er så snill at han lar det gå videre for 50K.

8 Likes

Jeg tipper stjålet. :frowning:

Gikk en runde rundt kvartalet og det er folk som holder på med rengjøring både av vegg og benker
Fjerne tagging osv

Så jeg er sikker på at det ble tatt ned (kan hende jeg tar feil)
Deler av hodet (høyre side) ble heller ikke tatt ned, så da er det «lite verdt» for denne studenten.

1 Like

Står i Aftenposten at Statsbygg tok det ned

2 Likes

Jupp, kom også ut på AFK sin facebook.

2 Likes

Flere dekker saken, litt mer fra Statsbygg og hvorfor de fjerner kunstverket:

1 Like

For Åkra er det fantastisk å få denne hengende i sentrumsbilde sitt!

For meg er det digg å få en AFK litt nærmere enn Bergen og Stavanger.

AFK er bare drøyt dyktig! Sprayet for hånd med sprayboks, alt etter egenprodusert skisse, på den feteste sportshallen på Karmøy. Alle teller!
Flott prosjekt, som er sponset av et lokalt regnskapsfirma :tada:

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2553165374924513&id=1439833379591057&sfnsn=mo

24 Likes

Fantastisk flott!

Helt rått!!!

Noen som vet når AFK kommer med noe nytt til salgs ?

1 Like

Prosessen med print er på gang etter det jeg har hørt :+1:t2:

4 Likes

Ok? Noen som vet noe mer ang motiv? :upside_down_face:

Okei da

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2804167073143945&id=1727945654099431

13 Likes

Yesss :heart_eyes:

Liten tease til fra HF opplaget.

Får mange spørsmål om nyhetsbrevet og ja, abonnenter på Gategalleriets får en liten fordel ved dette releaset. Pass på, mottok du ikke nyhetsbrevet ang Pyritts lansering i mai er du IKKE på nyhetsbrevet. Det er fordi vi måtte ta en GDPR-vasking der vi måtte rense opp i dem som ikke kvalifiserte. Det gjelder hovedsakelig abonnenter som har fulgt oss fra tidlig av. I så fall er det bare å tegne seg opp på nytt.
Www.gategalleriet.no

5 Likes

4 Likes

Mulig jeg bommer kraftig, men basert på teaser fra @azidops kan det jo nesten se ut som en mer detaljert versjon av denne;

Skyter litt fra hoften nå, men likheten med armen og kloden er jo ganske stor. Eneste er detaljnivået som ser ut til å være mye høyere på verket han jobber med.

8 Likes