AFK (NO) - Tråden

Enig med deg.

Jeg håper så inderlig du har rett her, får jeg fatt i denne så gjør det meg ingenting at jeg ikke fikk The lovers til Pøbel

Trur ikkje det blir vanskeleg å få tak i AFK trykk på release. Så du får nok tak i denne :slight_smile:

1 Like

https://www.instagram.com/p/CBBAdJipzn1/

Her er bare et lite utsnitt fra filmen, og det er bare å begynne å leite etter godsaker og budskap, for så å bli beriket på forskjellige utfordringer vi står overfor på kloden og i samfunnet vårt generelt.

Det er jammen godt at AFK ikke utgir trykk oftere, så det faktisk er nok tid til å jobbe seg gjennom større deler av de skjulte budskapene.
Har idag begynt å lært litt om Skjelldyr (Pangolin) og deres silver lining mtp Covid-19.

Denne ser ut til å bli utrolig flott og veldig detaljer! :slight_smile:

14 Likes
15 Likes

Veldig Afk og veldig flott, krysser fingrene for en av disse :crossed_fingers::crossed_fingers:

Ble litt sugen på hodeskallen :slight_smile:

Redirecting...

1 Like

Neo Nakba 2020

#annexation
#westbank #Handala #Nakba
#claimingland #colonialism
#fasces #benjamin #netenyahu #trump #jaredkushner @Bergen, Hordaland

Instagram link

12 Likes

Er det noen som vet om, og eventuelt hvor jeg kan finne en komplett oversikt over alle trykk AFK har gitt ut? På forhånd takk :blush:

Vet ikke om dette er en full liste, men det kan kanskje @azidops svare på :slight_smile:

1 Like

Den virker noe mangelfull, men tusen takk for svar🙂 Kanskje noen andre har en link, eller fullstendig liste for hånd? Send gjerne på DM om ønskelig.

Her er det som ligger på siden til AFK. :slightly_smiling_face:

https://shop.afkstreetart.com/product-category/prints/

Kan og trykke deg inn på canvas siden og.

1 Like

Det mangler 3 print så vidt jeg så pluss varianter. Mangler question everything, Stolen Child og Tolerance.

Nå lager ikke AFK så mange trykk. 1 i år, 2 i fjor, 2 året før om jeg ikke husker helt feil.

2 Likes

Tenkte å lage en brain storm på alle detaljene i AFK sitt tryy Hug the World

Kom gjerne med innspill og forslag til hva de forskjellige symbolene kan være og betydingene.

Skjuler det under for å ikke ødelegge for de som vil finne ut av det selv

Sammendrag


It’s exactly in times like these, of uncertainty and unease, that we should be cherishing everything that is symbolic of our best values, not tearing them down. Y Block is a symbol of Social Democracy and a reminder of a time when we triumphed over fascism. It was a fascist who tried to destroy it on the 22nd of July 2011, but unknown to most people, it suffered no structural damage… it was built to stand for a thousand years!

I can’t help but feel a little queasy with the thought of this exquisite work of art being razed, only to be replaced by more neoliberal architecture. What does that say about symbolic significance? I’m sure Pablo Picasso will be turning in his grave with the thought of this work hanging anywhere other than where he had intended

  • AFK

http://kunsthistorie.com/fagwiki/AFK#Y-blokken_Pablo_Picasso


Although our focus was recently shifted, I’m going to venture a gentle reminder that the issues prior to covid19 still exist.

However legitimate our inconveniences might be, they are luxury problems compared to the realities of most people. With that, I want to shift your focus to an organization I became aware of recently. They are human rights lawyers and humanitarian aid volunteers with a vision to replace charity with empowerment. None-the-less, they desperately need financial help now to get back on their feet since the recent burning of their offices in Moria camp, Lesvos. The corona crisis has shown how connected and dependant we all are on each other. I hope it is also a reminder of the power that lies in the act of showing solidarity.

  • AFK

http://kunsthistorie.com/fagwiki/AFK#P.C3.A5ske_2020


Tror dette ansiktet er Julian Assange. Rett meg om dere har andre innspill.

Persecution of Assange - AFK Street Art


Dette mener jeg er Mockingjay fra filmene Hunger games.

Hunger Games Confirms The REAL Meaning Of The Mockingjay


!

Meget usikker på denne, men kan det være jenten fra Freedom Fries?


Denne er jeg usikker på


For meg så ser dette ut som en jordklode, hvor man ser Afrika og sør Europa


Usikker på om dette skal illustrere et klovnefjes?


Usikker


Usikker


Usikker


Inni denne pillen står det noe med mikroskopisk skrift, som jeg ikke har funnet ut av.


Usikker på hva disse symbolene betyr


''When you can’t control what’s happening challenge yourself to control the way you respond to what’s happening. That’s where the power is. - Unknown


har ikke bilde av det nå, men vet det er en pangolin på venstre armen til jenten som holder rundt jordkloden. Denne ‘‘kryper’’ rundt hjertet som hun har på armen.

Tar gjerne imot flere synspunkt/tolkninger samt flere detaljbilder :smiling_face_with_three_hearts:

10 Likes

Lurer på om jenta med lukkede øyne under den du lurte på var et klovnefjes kan være jenta fra elephant in the room:

3 Likes

Mye mulig det ja! Kan minne om henne :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg synes «klovnen» ser ut som en av hyenene i den gamle tegnefilmversjonen av løvenes konge. Jeg er usikker på betydningen men antar i såfall at det har noe med anarki å gjøre🤔bilde

2 Likes

Det er et våpenskjold og et DNA ved hver sin side av pillen :blush:

4 Likes

Det så faktisk ut som det ja! Google meg opp og se hva jeg finner på det :see_no_evil: