AFK (NO) - Tråden

Han du tror er Assange er Sigmund Freud.
Assange er i bildet, men er vanskelig å finne. Han er over ordet «truth» :+1:
Det er mange tilfeldige bilder av ansikter, så alle trenger ikke være noen «kjente» eller ha noen betydning :wink:

6 Likes

Må si jeg ble imponert når jeg først så det!

Her er Snowden…

Her er ei naken dame…

Apekatt som holder seg foran øynene…mens en person er på venstre side av den…kunne kanskje ha minnet litt om Einstein fra siden…

Kamera…

2 Likes

Er flere bilder han har kameraer i, så den var vell bankers :grinning_face_with_smiling_eyes: love it tho! Snowden hadde jeg ikke sett ennå!
Apekatten er vell en referanse til banksy?

Kjenner jeg må få rammet det inn og opp på veggen nå:heart_eyes::star_struck::male_detective:‍♂

Kan være en referanse til Banksy, men tanken som har slått meg er at den personen skal forestille Trump og er en apekatt som lukker øyene til alt og alle fordi han vet best :laughing:

Jeg tenker på apekatten i de tre vise aper fra japan; «see no evil»:blush:

1 Like

Helt oppe i venstre hjørne

Kan ikke slutte med det - da kan de ikke fortsette stuntene sine med brandingen vet du :sweat_smile:

Det er en Rain til salgs på Finn.no nå for dem som er interessert. For åpenhetens skyld så informerer jeg om at det er et familiemedlem som selger sitt eksemplar.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=189663939

2 Likes

«Kun seriøse bud. På få min har jeg fått veldig mange meldinger. Klarer ikke svare alle. Så ber jeg om at du gir ditt høyeste bud. Dette er ingen budrunde.«

Ønsker bud. Gi ditt høyeste bud. Ingen budrunde.
Hva ønskes egentlig her?

1 Like

Og når avsluttes det?

Eg meldte meg ut på 32 000 kr, blir spennende å se hvor den lander

Når det ramler inn 20 mail i løpet av 5 minutter er det helt umulig å holde en budrunde. Før du har fått varslet alle om et bud er det kommet et nytt og høyere bud. Så kommer det et forbedret bud fra en annen, men nå må du fortelle vedkommende at budet allerede er forbigått. Så kommer krav og hissig mail om å få se budrunde og alle mener at de er berettiget til ett eller annet. Du som selger fremstår som en luring og ingen tror deg på at det hagler inn bud. Alle kan forresten komme og hente med en gang ved kjapp avgjørelse, budet står i 10 minutter. Deretter kommer det lang avhandling som forteller hva som er riktig markedspris og hvorfor det høye budet ikke kan stemme.

Hadde helt glemt hvordan det var, glad jeg er ute av det gamet :slight_smile: Min søster er lett fortvilet over tonen til enkelte, og ja, dere holder til her inne.

Derfor er det en oppfordring til å gi sitt beste bud og ingen budrunde.

5 Likes

Kanskje bare si en pris hun vil ha og ferdig med det.

3 Likes

Det blir jo budrunde ut av det også, da med kjent øvre pris. Dette bildet er så populært og sjeldent ute at det er logisk å prøve hva folk er interessert i å gi.

1 Like

Hun hadde flere fine trykk for salg. Må være farlig å være i familie med en kunstpusher :slight_smile:

1 Like

Denne gangen kan man jo si at det lønnet seg

1 Like

Kan de ikke bare kjøpe HTW - ligger masse av de rimelig på FINN :slight_smile: