AFK (NO) - Tråden

Mtp det du faktisk spør om så tenker jeg det er viktig at folk klarer å se bort fra at de nødvendigvis ikke liker alt artisten lager. Jeg er ingen fan av AFK. Men han er vel kanskje en av de som jobber mest med sine verk mtp budskap i selve verket? Det er et meget høyt detaljnivå. Mer enn de fleste andre.

Jeg plasserer derfor AFK rundt en 7. Var litt nedpå 6-tallet men synes han fortjener mer mtp kompleksiteten i verket. Så da ble det en 7’er selv om jeg neppe ville hatt verkene hans på egne vegger.

2 Likes

Ned på en 6er? Er det ikke snakk om 1. plass, 2. plass osv? Må selv si jeg synes det var litt vanskelig å differensiere mellom hva 1 og 10 står for😅

1 Like

“Poll” starteren tar selvkritikk for muligens for lite informasjon / detaljer, så på forhånd beklager dette.
Så her er litt av tankene som var i sving igår når jeg startet “Pollen” med en god Sancerre.

Opprette pollen i “AFK Tråden” = for de som har AFK verk eller er int. i AFK, hvis ikke så trenger en ikke å svare og heller ikke lese videre

Så si at du er int. i AFK eller har verk fra artisten.
Er ikke AFK blant dine 10 fav, så ikke svar på pollen og heller ikke les videre

Blant Top 10, svar på pollen, les videre

Så er det jo ikke å legge skjul på at $$ spiller inn som faktor for noen med tanke på eval. av en artist og dermed ikke jobben, prosessen, tankene, og budskapet bak et verk. Jo dyrere verk (ink 2. håndsmarkedet) jo bedre er artisten.
Så tanken her var at en legge bort verdi, flipping, hva en kan tjene på verkene, verdien av de verkene en har og kun ha fokus på artisten og verkene (så klart ikke alt kan være bra, men i sin helhet)

Så tenkte jeg på samlingen jeg har og verk jeg ønsket meg av andre artister som ikke jeg har noe fra pt.
Hvor plasserer jeg AFK 1. på topp, 10. på bunn av Top 10 artister. Selv om jeg har flere artister i samlingen.

Igjen, tar selvkritikk og neste poll, blir mer detaljert :slight_smile:

2 Likes

Ja jeg misforstod kraftig her… må fikse på scoren jeg gav! :joy:

1 Like

5 Likes

Ser det ligger en ice diamond Hf på finn til 70k nå. Er det litt ønsketenkning eller reflekterer det markedet? Tanker?

1 Like

Syntes det er alt for mye.
Har selv main varianten som ikke skal selges.

Det er et flott motiv, og enda flottere som HF, men jeg ville trodd halvparten er mer realistisk.

Gategalleriet hadde plutselig noen vintage/ sort-hvit som lå til 20-25 000 ett sted.
De gikk ikke på dagen.

3 Likes

Vet at det var en HF som ble solgt for 31k på finn.no for 3-6 måneder siden(jeg spurte selger etter salg da jeg har en selv). 70k er vel litt i høyeste laget

1 Like

Var vel det jeg tenkte selv og, 30’ kanskje opp mot 40 for en hf

Tenker det også er noe pris variasjon vedrørende størrelsen. Om det er den stor 70x100cm eller den liten 50x70cm av HFene. ice diamond er et fantastisk motiv spekket med budskap.

Den som gikk for 31k var den lille om jeg ikke husker feil:) Denne på Finn til 70k, er den store🤩Det er tydelig at eier har lyst å beholde den på veggen en god stund til😊

6 Likes

Den som lå på finn ble solgt for 70 :hugs:

5 Likes

Er i så fall en vanvittig god pris. Til sammenligning solgte jeg nettopp lerretet i en byttedeal til ca samme pris som jeg er godt fornøyd med

2 Likes

Om den er solgt vet jeg ikke, men på finn er den markert som deaktivert. Ikke solgt. Har ikke vært i kontakt med selger tho

6 Likes

Selger har vært i kontakt med meg, sier hardnakket at han fikk 70cash, hvilket er fenomenalt i tilfelle😊

2 Likes

Tror nok du får inn 80😉

5 Likes

Det var mitt og har ingenting igjen for å «snakke på meg» et salg. Fikk 70k i rene penger…ingen bytter osv :ok_hand::call_me_hand:

9 Likes

Mulig jeg kommer til å angre på salget mtp at det var et godt innspill i stuen…har hatt en del tanker etter salget, men kunne ikke si nei til den prisen…

2 Likes

MAM prisene stuper på Finn. 50% ned bare på noen uker.
Virker som det norske markedet gikk fort mett på en politiker på veggen.

4 Likes

Tomt for feriepenger

1 Like

Hmmmm. De lavest priset er vell 10-11k som de har vært i månedsvis. Blir heller ikke overrasket om de «billigste» er «solgt» om du kontakter selger.

3 Likes