Mtp det du faktisk spør om så tenker jeg det er viktig at folk klarer å se bort fra at de nødvendigvis ikke liker alt artisten lager. Jeg er ingen fan av AFK. Men han er vel kanskje en av de som jobber mest med sine verk mtp budskap i selve verket? Det er et meget høyt detaljnivå. Mer enn de fleste andre.
Jeg plasserer derfor AFK rundt en 7. Var litt nedpå 6-tallet men synes han fortjener mer mtp kompleksiteten i verket. Så da ble det en 7’er selv om jeg neppe ville hatt verkene hans på egne vegger.
“Poll” starteren tar selvkritikk for muligens for lite informasjon / detaljer, så på forhånd beklager dette.
Så her er litt av tankene som var i sving igår når jeg startet “Pollen” med en god Sancerre.
Opprette pollen i “AFK Tråden” = for de som har AFK verk eller er int. i AFK, hvis ikke så trenger en ikke å svare og heller ikke lese videre
Så si at du er int. i AFK eller har verk fra artisten.
Er ikke AFK blant dine 10 fav, så ikke svar på pollen og heller ikke les videre
Blant Top 10, svar på pollen, les videre
Så er det jo ikke å legge skjul på at $$ spiller inn som faktor for noen med tanke på eval. av en artist og dermed ikke jobben, prosessen, tankene, og budskapet bak et verk. Jo dyrere verk (ink 2. håndsmarkedet) jo bedre er artisten.
Så tanken her var at en legge bort verdi, flipping, hva en kan tjene på verkene, verdien av de verkene en har og kun ha fokus på artisten og verkene (så klart ikke alt kan være bra, men i sin helhet)
Så tenkte jeg på samlingen jeg har og verk jeg ønsket meg av andre artister som ikke jeg har noe fra pt.
Hvor plasserer jeg AFK 1. på topp, 10. på bunn av Top 10 artister. Selv om jeg har flere artister i samlingen.
Igjen, tar selvkritikk og neste poll, blir mer detaljert
Vet at det var en HF som ble solgt for 31k på finn.no for 3-6 måneder siden(jeg spurte selger etter salg da jeg har en selv). 70k er vel litt i høyeste laget
Tenker det også er noe pris variasjon vedrørende størrelsen. Om det er den stor 70x100cm eller den liten 50x70cm av HFene. ice diamond er et fantastisk motiv spekket med budskap.
Den som gikk for 31k var den lille om jeg ikke husker feil:) Denne på Finn til 70k, er den store🤩Det er tydelig at eier har lyst å beholde den på veggen en god stund til😊
Mulig jeg kommer til å angre på salget mtp at det var et godt innspill i stuen…har hatt en del tanker etter salget, men kunne ikke si nei til den prisen…