Beste jeg har sett av AFK i min korte karriere som interessert i gatekunst 
1+ her😄
Veldig vellykket trykk, da! Fint!
Goldmark gjengen er ekstremt dyktig
Da var pre-order over for denne gang.
Tar gjerne imot tilbakemeldinger på hvordan dere synes dette var og om evt. problemer med nettside.
Var 15 min for sent. Får bare prøve igjen på torsdag 
Synes det er greit at pre-order kommer plutselig.
Lik mulighet for alle 
Veldig kjekt å evt videreformidle info om kunstnere, gallerier etc. som ikke følger “normal protokoll”, så vi brukere og kjøpere vet om omstendigheter som ikke er “koscher”, og dermed kan bevisst velge selv?
Fremfor å måtte tro på “påstander herfra og derfra”?
For jeg har ikke klart å få oversikt over tematikken i denne tråden ennå…
Syntes det var forholdsvis åpent egentlig, skriver han ikke at 30 eksemplarer blir tilbudt direkte til kun sykepleiere da? At disse flipper rundt og ser på dette som en julebonus fremfor en rørende gest fra AFK er jo litt kjipt for AFK sikkert, men han lærer vel av det til neste gang, eller kanskje det er helt greit forn også, de er jo rimelig lavtlønte ift jobben de gjør.
Utover det at Azidops har 6 samarbeidspartnere er vel ikke så uvanlig? Det er nok kake til alle?
Antar at det er disse sykepleiertrykkene som skaltes og valtes rundt i div innbokser innen helsevesenet? Ulrik og andthenpush?
#bensinpåbålet
Det er ikke tilfelle. Det jeg har sett blir en person tilbudt flere trykk for videresalg, hvor det er AFK som kommer med tilbudet uoppfordret. Det tilbys også betydelig rabatt. Dette er en privatperson, ikke et galleri.
Høres ikke bra ut i det hele tatt 
Ok, karakterbrist der altså, aiaiai
Steike, denne var jo midt i lunsjen @azidops
Gikk smertefritt 
Gleder meg til å få det på veggen.
Kona også denne gangen 
Pent verk. Noe av det bedre jeg har sett fra den kanten. 
Da har vi en oppklaring i føljetongen og det eksisterer atter en gang ro imellom Azidops og andthenPush 
Siden begge sider gikk ut så høyt ut i forumet så skylder vi forumet en forklaring også. Saken er den at begge sider hadde rett. Det eksisterte en slik dialog som andthenPush forklarte. Samtidig så beror det på en misforståelse.
For å kunne forklare hvorfor så må det introduseres en 3. part. Som dere ser i et tidligere innlegg så vil Kube Bergen få noen trykk. Innehaver av Kube Bergen heter Petter Nord, og har jobbet med AFK i mange år. Kube har pleid å få selge noen trykk.
For kort tid siden ble AFK kontaktet av en instagramkonto som heter blankedcollector, med underbeskrivelsen “Petter, Oslo, Norway” som spør om hvor det nye trykket skal distribueres. AFK, som ser på kontoen med et halvt øye mistolker dette som innehaver av Kube, Petter Nord, og spontant tilbyr ham en håndfull trykk. Dialogen som følger er lettere schizofren der AFK nærmest prakker trykk på den stakkars karen som egentlig bare skal ha en og på et tidspunkt inviterer ham hjem til seg (megethjertevarmt fra en anonym kunstner) hvor de til slutt blir enige om noen trykk til rabattert pris (egentlig gallerihonoraret). Når du skjønner situasjonen er dialogen egentlig ganske festlig, men for “Petter, Oslo, Norway” synspunkt, som egentlig bare prøvde å haie 1 trykk virker det jo som han nettopp har blitt rekrutert til å flippe på framsiden av Finn.no.
På et tidspunkt kommer dette andthenPush for øyet og jeg har ingen problem å forstå at han tolket det slik han gjorde. Samtidig så reagerte jeg på dette for det var helt ute av karakter for AFK og inneholdt et par logiske brister. Dermed steg temperaturen i morgentimene. Heldigvis fikk vi oppklart misforståelsen og det var ingen som sa noe usant. Så herved beklager jeg til @andthenpush og @ulrik for å mistenkeliggjøre deres innlegg.
Saken er løst, og verdigheten er i behold for AFK.
La oss være fornøyd med at det hele var en misforståelse.
Petter med halvt øye og schizofren AFK som inviterer folk hjem for å kjøpe trykk. Shady greier…
Så mye enklere, bedre og ryddigere dette kunne hvert gjort om man tok direkte kontakt med galleriet i forkant… dette her var ingen parter tjent med.