AFK (NO) - Tråden

Akkurat på denne tror jeg du tar feil person.
Anonsen du henviser til her er laget av en annen person. (Kom opp et annet navn når jeg prøvde å kjøpe til kost)
Så langt det ikke kan bevises at dette kv medlemmet har flere Finn brukere. Akkurat det vet jeg ingenting om.

Men mener at man bør vite at man har alt på det tørre når man går ut mot et annet kv medlem.

Så på denne tror jeg faktisk du bommer

5 Likes

Men instagramposten det referes til er lagt ut av samme person som ble diskutert her tidligere.

Det er godt mulig, men det var en annen annonse som ble slettet når det kom reaksjoner (med rette) på det her inne.

Jeg har vel ikke gått ut mot noe medlem av KV i min post? Jeg har heller ikke deltatt i diskusjonen, jeg har simpelthen vist til en offentlig Instragram-post, som jeg bemerker er interessant. Finn-annonsen som jeg antar du viser til er postet av andre medlemmer 22. november. Ingen KV-medlemmer har påpekt at det var feil annonse, så vidt jeg kan se. Hvis du mener diskusjonen har omhandlet en annen annonse kan du gjerne lenke til den, slik at det blir oppklart.

3 Likes

Men heter motivet breath eller breathe? Til og med i nyhetsbrevet fra gategalleriet var det skrevet på begge måter.

2 Likes

Den annonsen det ble snakket om her inne ble slettet.
Det samme ble posten som viste til dette. Da den brøt regler her inne.

1 Like

Lite diskusjon om selve trykket i tråden :nerd_face:

Hva syntes dere om trykket dere som har kjøpt?
Hvordan var kvaliteten?
Noen skjulte budskap i verket?

2 Likes

Venter enda på mitt men liker godt tanken og budskapet bak.

2 Likes

Tror det må ha vært en skrivefeil i nyhetsbrevet.
Breathe er nok det riktige.

Ser i overskriften på Gategalleriet så er det skrevet Breathe på begge versjonene:


Prøvde å søke litt og fant denne linken med bakgrunn for verket hvor det også står Breathe:

7 Likes

Jeg synes det er AFK’s beste trykk. Vakkert, godt og viktig budskap i nasjonal og internasjonal sammenheng

4 Likes

Dette er helt fullstendig uten troverdighet. Han hadde en god mulighet til å “gå mot anklagene” men valgte heller å få trykket fjernet fra Finn samt å endre brukernavnet på forumet.

At han kaller det netthets er egentlig bare mest morsomt. Det var ingenting ufint i innlegget det refererer til, var bare statement of facts. Man syntes at vedkommende opptrådde dobbelmoralsk og viste til hvorfor. Eneste grunnen til det var fjernet var at mod mente det gikk mot GDPR(?).

6 Likes

Hva heter Klementsen aka Bergen84 nå da?

Artz tenker jeg.

2 Likes

Artz - fant ham :+1:t3:

1 Like

Selv om jeg er enig i at dobbeltmoral ikke er greit, kan vi ikke snart legge denne ballen død? Tror de fleste har skjønt poenget nå folkes…

15 Likes

Liten overraskelse fra AFK siden «Breathe» ble skadet under transport. Snakk om god service!

37 Likes

Ingen som selger ett Breathe? Sekunder unna å slå til på 8k på finn. Surt, men kun finn kontoer som får.

Her

er avdukingen av kunstverket Breathe i Tromsø 2020, med taler, film og hele fremvisningen! Begynner etter ca 2:00 minutter inn i live-sendingen der :slight_smile:
Dette øyeblikket kan være verdt å besøke igjen nå, tilnærmet nøyaktig 1 år senere, da vi muligens er her igjen…

Ønsker alle en fin førjulstid - ta vare på hverandre og doner gjerne litt ekstra oppmerksomhet og veldedighet til de som trenger det, om det er de som tar vare på oss eller noen som bare å møte ett blikk og sende dem et smil :slight_smile:

image

10 Likes

Og her er video’en sett på storskjerm, skru opp anlegget

3 Likes

Unik mulighet på finn nå:

Lykke til, kanskje julen kommer tidlig for noen :heart_eyes: Kjenner ikke selger.

1 Like