AFK (NO) - Tråden

Er man AFK samler, så er man AFK samler.

Vi er så heldige i landet som har det helsevesenet vi har :raised_hands:t3:

Flere bilder og nerdete detaljer, forklart

Har prøvd å perfeksjonere lyssetting på kunstverket og ramma, for å la det passe inn i rommet mest mulig.
Brukt samme ramme og pasp som på MAM og prøvd å få lyset til å komme ovenfra, på høyre hjørne, og ned (i harmoni med motivet, slik at verket kommer enda mer til livet og gir det inntrykket det skal)

Synes selv å ha lykkes godt med dette, når eg nå ser hvordan lyset speiler seg i ramma og speiler seg videre i vannet, hvor Gro kjemper for oss!

Fantastiske kunstverk av AFK.
Fantastisk kvalitet levert av Goldmark. Enoemt sterk og rørende historie fortalt avGro, sykepleieren avbildet.
(se posten min fra 2020 her lenger oppe i tråden)

32 Likes

Av en eller annen ufattelig grunn, får jeg ikke medhold hjemme for å henge dette bildet på veggen.
Tenkte derfor høre her først, før jeg legger det ut på Finn.
Noen som er interessert i å kjøpe dette til min kost (trykk + innramming); 8700,-?
Kan hentes i Oslo (Torshov).

5 Likes

Nydelig bilde!

2 Likes

Tips:

Bytt ut den som ikke gir medhold, ikke bilde :blush:

3 Likes

Utrolig fin innramming i alle fall

1 Like

Viktig å dele og informere om viktigheten av pressefrihet!

PDF:
– Dette vil kriminalisere journalistikk _ Subjekt.pdf (8.6 . MB)

5 Likes

Lets go?! :muscle:t2:

"afk_artworks #PostcardsforAssange - Let’s send a clear message to Boris and Priti.

The UK government needs to know that the case of Julian Assange is a matter of public interest, so lets all unite and make a postcard campaign.

Just follow this link (in bio) to send a postcard from Wikileaks;

Send a Postcard – WikiLeaks Shop

Or follow these steps to send your own.

  1. Use this or any other postcard app to design your postcard.

Postnord

Touchnote

  1. Upload your image. Feel free to use any of the images in this post (downloaded from post at www.facebook.com/AFKstreetart)

  2. Add your message. Feel free to use the message below and add your name.

Dear Priti Patel/ Boris Johnson,
Have you considered what the extradition of Julian Assange will mean for global confidence in the UK government, and respectively, the moral integrity that will be built by freeing him? Be remembered as one who stood up for journalism and democracy!
No reply needed, only action.
Best regards,

  1. Send to one or both of the following addresses:

Boris Johnson
House of Commons
London SW1A 0AA
Great Britain

The Rt Hon Priti Patel MP
House of Commons
London SW1A 0AA
Great Britain

  1. Feel free to share alternative messages in the comment section."
2 Likes

2 Likes

Noen som har fått COA for Breathe? Var ikke det rundt midten av Mai det skulle komme?

1 Like

Ja, fikk det for en uke eller to siden…

1 Like

Kom 9 mai hit.

1 Like

Blir disse tilsendt? Kjøpte gjennom galleri og ikke direkte fra kunstneren.

Snodig. Kjøpte fra Gategalleriet.

@azidops ?

2 Likes

Ikke hørt eller mottatt noe jeg heller. Sendte en PM til @azidops for 2 uker siden uten svar.

1 Like

Ingen COA mottatt her heller.

1 Like

Mottatt et par uker siden

1 Like

Har heller ikke mottatt enda.

Heisann.
Noen av dere har mottatt, men alle er ikke sendt ut. Jeg var sykemeldt i den perioden der jeg egentlig skulle gjøre denne oppgaven, så da jeg var tilbake var det andre ting som stod på agendaen (utstillinger) som måtte ha prioritet. Resterende vil bli sendt ut om kort tid. Håper på forståelse for dette.

23 Likes