AFK (NO) - Tråden

Hei,
Noe nytt her? Ikke noe hast for min del, mer bare sjekke at jeg ikke er glemt:)

2 Likes

Lurer på det samme som @Oisteinh

2 Likes

Fikk min i posten i dag🥳

2 Likes

Samme her :+1:

Alle sertifikatene (for dem som kjøpte via Gategalleriet) er sendt ut så har du ikke fått er det nok rett rundt hjørnet.

7 Likes

Der lå det så fint i postkassen :innocent:

2 Likes

Noen som har bilder? :slight_smile:

6 Likes

Tatt i ettermiddag under passende, men ikke de beste forholdene…



20 Likes

Den der har man venta på :pray: Det der ble jo helt nydelig! :heart:

3 Likes

Er denne satt opp i samarbeid med kommunen? Eller bare dukket opp? Det sier vel noe om den blir værende eller ei. Er generelt fan av å gjøre billedkunst til skulpturer, likte dette!

2 Likes

Satt opp på eget initiativ. 2 meter høy, tung som fy og jækla dyr. Ser helt smashing ut

7 Likes

Er det stålplaten i bunn som genererer vekten håper jeg ikke den bare er boltet fast til skulpturen.

2 Likes

Håper den blir værende. Tankene mine går til sib-katten som ble borte etter 12 timer, og afk sin skulptur på fløyen som forsvant også fort. Denne var flott og burde få stå. Parkvesenet kan jo finne på å fjerne den…

3 Likes

Er dette kunst? Jente med paraply… sett det før. Har man sett ei med paraply har man sett alle, hva gir det deg liksom? :face_with_hand_over_mouth:

Særdeles forseggjort skulptur av en mural som har vært i Bergen i mange år. Kjent og kjær. Jeg er ikke fan av AFK men dette var kult gjort :blush:

8 Likes

Hele historien:

4 Likes

Støttes. Dette her var kult. AFK har gjort mye bra i det siste. Og han har for lengst vist at han gjør mye mer enn å lage motiver med elefanter og ballonger. En kunstner jeg håper holder seg aktiv i lang tid. Har aldri vært noe stor fan, men må si han har imponert i den seinere tid.

5 Likes

Bergen kommune sier altså at dette ikke har vært godkjent å derfor må den fjernes. Her må folket kjenne sin besøkelsestid å gå i mot kommunen. Underskriftskampanje?

5 Likes

De fikk ikke fjernet sparkesyklene. Kanskje de er revansjesugne?

2 Likes


Flyttet ned til Marineholmen sandstrand

11 Likes