AFK (NO) - Tråden

Nydelig kunstverk.
Flyttes nå til “Marinehallen?”, der blir den vist stående i en lengre periode, safe and sound :purple_heart::blue_heart:

5 Likes

Ser ut som at AFK har vært ute med et nytt verk. Hvor han kombinerer kunsten med AR. Fyren imponerer for tiden. Han tar gatekunst til et nytt nivå?


Dere finner videoen på hans egen facebook-side. Sikkert lagt ut på instagram også.

7 Likes

Rått!

1 Like

Det er lagt ut informasjon om denne i #Lanseringstråd, men tenkte jo det kan nevnes her også;

Dette er jo tross alt AFK-tråden. Jeg vil tippe at denne her blir rimelig heftig som trykk. Mtp fargebruk osv. Frister å gå for en variant, men er den stueren? hmmmmm… ikke at jeg har brydd meg så mye om det tidligere.

@Shagga_Son_of_Dolf la ut dette i annen tråd;
Tilgjengelighet:
Size: 50 x 73 - 40 stykker, 3.900,00 kr
Size: 60 x 88 - 10 stykker, 6.500,00 kr
Size: 70 x 103 - 5 stykker, 9.100,00 kr
Size: 90 x 132 - 3 stykker, 14.300,00 kr
Size: 110 x 161 - 2 stykker, 19.900,00 kr

“Pickup available at WARP Gallery” - Noen som vet hvor WARP Gallery holder til? Mulig jeg er blind… :slight_smile:

Jeg lette selv, sto Bergen😅 Jeg fikk den ikke gjennom konesensuren🤣

Begynte ikke denne på nærmere 100 tusen for så og gå ned 5 k ++ i uken.

1 Like

45 minutter med AFK - Podcasten Street Art Unearthed / Splatrs Street Art!

10 Likes

Til salgs
The Unusual Suspects

Original på lerret
Opplag på 3
Mint condition
Mål 200x190cm
Pris 110K

7 Likes

Afk Streetart shared a post on Instagram: ""Pop" release 22 September :)
Stay tuned!

Soundtrack: "Got Game" by Rocky Marsiano
www.rockymarsiano.com

#handmade #silkscreen #print #pop #bubble #afkstreetart #afk @trykkeriet #bergen #norway". Follow...

Pop - 22.9.22 Release

26 Likes

4 år siden Slava og AFK viste sine tanker om ACER avtale og maktsyke norske politikere…
Bilde 3/5 for de som var det travelt :smirk:

Viktig å se tilbake på hvem som faktisk treffer med sine fremtidsspådommer(bekymringer) for å lære om hvem man muligens bør lytte mer til. I denne saken var Spetalen og AFK helt enige gitt :sweat_smile:

5 Likes

Hvem kjøpte via gategalleriet sin pre-sale? :slight_smile:

Hadde lyst på HF, hadde den i kurven, men ombestemte meg.

2 Likes

Ble det sendt ut Mail om dette?

3 Likes

Nyhetsbrev ja

1 Like

Er ikke sendt ut til alle da…

2 Likes

Har selv ikke mottatt

Så mailen for sent :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Jeg kjøpte en main :ok_hand:t2:

1 Like

Hvis dere ikke har mottatt nyhetsbrevet sjekk spam og se om den har havnet der. Ved å markere at det ikke er spam vil dere unngå at den havner der neste gang. Eneste måten å korrigere hvis den er havnet på spam listen. Er sendt ut til alle på listen vår.

5 Likes

Blir nok ikke noe problemer med å skaffe seg en main uansett hvis du sitter klar kl 12. mtp at det selges på 5 forskjellige nettsider eller noe

1 Like