Er litt uviten ang lanseringen av nye bilder av AFK.
Noen hint om hvor jeg må stille meg i kø ?
Meld deg inn på nyhetsbrevet til Gategalleriet, så får du vite det du trenger om AFK lanseringer.
Ja eller nyhetsbrevet til AFK
An “Excellent” new print release for the 24th of November.
6 and 7 layer silkscreen prints handpulled by me and my trusty helpers, with background details by guest artist, @ninjahart
More info will be available via Gategalleriet during the next couple of days.
Flere bilder
Hva tenker folk om denne? Gøy å se en litt annen stil fra AFK, selv om dette trykket definitivt har flere av hans klassiske kjennetegn.
Liker den veldig godt🤩
Main edition:
Purple edition:
Hand finished edition:
Endelig et bilde uten rosa <3
kun om du kjøper main edition
Rosa ansiktsgjenkjenning og tunge på de andre
Ser ut som om det blir lotteri på HF:
For alle som ikke har sett denne, så forklarer den utrolig godt mye av hvordan AFK jobber i de fleste kunstverkene sine:
14 minutter
Da kom endelig Excellent Purple i hus etter litt forvirring ved henting fra «Posten»
Av en eller annen merkelig skal tuben hentes fra et helt annet sted enn normal leveranse, dukker opp på Coop april som har post i butikk, reg nr takk, hmmm, en hang til, hmmm er du sikker på at det er her? Tja adressen stemmer jo, hmmmm ahhh, det er sikkert hos «dyrebutikken» vegg i vegg med Coop, jammen så var den der
Syns mellomleggspapiret var en fin detalj også her
Igjen, ser grådig etter HF utgaven av Excellent, sånhbis det er noen her inne, please PM
Nice. Mitt print har Posten klart å rote vekk. Har stått på terminal siden mandag. De sier at de ikke finner rullen. Håpløst😩
Mitt står også stille i posten sitt system. Vet dog ikke om de har rota den bort. Får ringe i morgen.
Vi får lete på nærmeste dyrebutikk🤙
Mitt står også på terminal i Oslo og har gjort det siden natt til mandag.
Samme her. Terminal i Oslo🙄
Sikkert mye pågang pga black week og juleshopping
@Lotus, @mbruud og @Torconsult. Send meg DM med hvem dere kjøpte igjennom og navn på bestilling