AFK (NO) - Tråden

Igjen kudos til AFK. Skal si mannen engasjerer seg i ulike saker og bruker kunst for å formidle. Stilen er ikke min favoritt, men hvordan han formidler… ja det imponerer.

1 Like

Til alle dere som ikke fikk tak i sist rain lå ute til salgs. Ny mulighet.

1 Like

Dette er lerretet. Kommer nok til å gå for høyere enn de 55 som er mottatt til nå vil jeg tro.

1 Like

Det vil jeg tro.

Hvorfor er det ikke noe «Fans of AFK» side på Facebook? Burde være stor interesse for det. Sikkert noen av AFK folket her inne som fikser det?:blush:

2 Likes

Facebook Groepen Sånn :wink:

4 Likes

eksiterer allerede en gruppe:
AFK Art Appreciation Group :slight_smile:

2 Likes

Og i følge selgers siste kommentar i annonsen før den ble merket som “solgt” var siste bud på kr. 69.000.

69k er kanskje noe mye?

Voksent lerret med sine 195x145cm - Krever sin vegg :astonished:

Ikke ofte det dukker opp eldre AFK trykk til salgs, og ihvetfall ikke et lerret…
så denne havner vel ikke i “Dårlige kjøp-tråden :slightly_smiling_face:” heller?

Det siste Rain trykket (main) som ble solgt på finn.no - hadde høyeste bud på 32k sist jeg fikk oppdatering av selger… mulig det gikk høyere… :thinking:

1 Like

Min umiddelbare tanke er at om et trykk på 50x70(?) går for over 30k, er et lerret av samme motiv i 195x145 for dobbel pris veldig billig. Størrelsen er jo over 4 ganger større, i tillegg til å være håndmalt og unikt. Eventuelt er trykket veldig overpriset.

4 Likes

Tror markedet for så store lerret er begrenset. Jeg har plass til trykket på veggen, men ikke lerretet. Og det tror jeg det er mange som kan kjenne seg igjen i.

ja enig vurderingen og for meg er lerretet lett verd 69k++ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lerret markede er kanskje noe mer begrenset som alexanderG nevner. Spesielt i denne gigasizen, som er noe større enn «normale AFK lerret på 100x140cm». Aldri hørt om disse før annonsen på Finn.no.:star_struck:

Men magefølelsen sier de fleste setter verdien til et lerret høyere enn trykk (74x95cm).

Men er AFK prisene så motiv avhengig?

Det jeg ikke helt blir klok på er når et “Rain” main trykk går over 30k, noe jeg vurdere som noe høyt. Når eksempelvis et “Stolen Child” HF trykk jeg bydde på gikk for 31k. Da var ikke Jeg så giret på å bla opp HF pris for et main🤔

Men da skal det sies at jeg Digger både Rain og stolen child;) likestiller de to motivene🤩

Main “Elephant in the Room” går for 11-12k, Ice diamond går for 18-20k

Men alle disse prisene for trykk som er solgt i det siste og ikke lerret…

Vet ikke om noen som sitter på et «Rain» lerret i størrelsen 100x140cm som ville ha solgt for under 50k

Eller ville de??? :thinking::thinking::thinking::thinking:

Trykket ble solgt for 33k. Høyeste bud var 35k, men da var avtalen allerede gjort

1 Like

ja, det må selger se seg fornøyd med :grinning: og nok en lykkelig kjøper som får det på veggen!!

Så da tenker jeg 69k ikke er så galt for gigalerrete med samme motiv :upside_down_face:

Denne tråden ser ut som et minefelt å starte diskusjon om prisnivået til AFK. :crazy_face:

5 Likes
9 Likes

18 Likes

Har lenge hatt et håp om at denne skal komme på trykk🤩

Liker det! Kult med litt variasjon i stil, blir spennende å se hvordan det blir tatt imot

Flott med silketrykk igjen :blush:

3 Likes