AFK - nytt verk vist på insta?

AFK la ut bilde av et verk han har jobbet med. Personlig synes jeg dette er noe av det bedre han har laget.


Blir spennende å se om dette kommer som trykk. Hva tenker dere andre om det nye verket hans?

13 Likes

Enig,

Ser ut som han er igang med å eksperimentere og utvikle seg med både farger og teknikk.

Størelsen er massiv på 130x230cm :blush:

AFK tør å ta nye steg og utfordrer seg selv, noe som ofte er bra. Personlig liker eg dette og gleder meg til å følge med fremover.

1 Like

Utvikle seg. Kanskje. Eller kanskje han nå begynner å vise hva han virkelig er god for. At han brukte gatekunst i en tid det var poppis for å skape et navn for så å bevege seg mer over i andre utrykk. Slik jeg har forstått så er AFK opprinnelig en som drev med annen kunst tidligere. Der kan jeg ta feil.

@azidops kan vi regne med å se denne på utstilling hos deg snart? :slight_smile:

1 Like

I stand corrected. Leste litt mer på det han har lagt ut på insta. Så ser ut til at du er inne på noe @Shagga_Son_of_Dolf :slight_smile:

2 Likes

Fantastisk verk! AFK må være blant de beste til å lage politiske motiver som går ganske dypt.

2 Likes