AFK question everything

Hei,
Ny i terrenget her. Har falt for AFK sitt question everything but this statement trykk. Ser det finnes i fire forskjellige varianter.
Down the rabbit hole
Bugged
Introspect
Main

Hva er realistisk pris jeg kan forvente meg for disse i str 50x70? Jeg forstår å anslå en eksakt pris vil være vanskelig, men sånn ca pris. Snakker vi 10, 20, 30 tusen? Mer?

2 Likes

Hei.
Vil tro at main versjonen vil ligge et sted mellom 10-15k

Takk for svar :slight_smile:

Jeg har fått kontakt med to stk som selger hver sin variant, main og down the rabbit hole. Begge ligger på ca samme pris.

Om du er villig til å betale prisen, så er Alice versjonen mye lavere opplag og handfinished, så velg Alice :+1:t4:

Liten funfact:

Det finnes en 5. versjon, men kun i opplag 3 stykker. Det er en collab med AFK og Tegson - hvor en ble beholdt av hver av kunstneren og heldigvis* ble en auksjonert bort for en god sak :grinning:

Link her

*eige ein av dei sjøl - Ikke for salg.

1 Like

Introspect er ed 9 og Handfinished

2 Likes

De tre variantene er alle 9 av og HF mens main har et større opplag om jeg har forstått det riktig.

Jeg fikk tilbud om Alice varianten, men synes det blir for opplagt på en måte, selv om den er stilig den også. Kunne tenkt meg introspect derimot.

Har fått et par tilbud om main edition, så det blir det :star_struck: I første omgang i hvert fall :sweat_smile:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.