Andy Warhol Sunday B Morning prints - yay or nay?

Har fått tilbud om å kjøpe ett sett med Andy Warhol Sunday B. Morning “Marilyn” Portfolio prints, totalt 10 stykk. Ikke de “originale”, men et nyere opplag.

Hva syntes dere om Sunday B Morning trykkene generelt?

Kommer vel an på om det er noe du har vurdert tidligere og “endelig” har fått et godt tilbud eller om du har fått et tilbud og tenkt hmmm maybe :thinking:
Ville du kjøpt Marilyn x 10?

Regner med det er “Blue ink series” det er snakk om.
Kanskje det ville være mer interessant med en i “Black stamp” serien i stedet?

Skal ha mye vegg for 10 x 91x91cm :open_mouth:
Syns selv de er kule men kunne heller tenkt meg en “Flowers” ellers 2.
Lykke til

1 Like

Jeg ville sagt nay.

Finnes ekstremt mange varianter av disse, og hvis du liker motivet kan du vel likegjerne printe ut selv hos Allkopi…

Finnes fra 70-tallet, men de fortsetter å trykke dem opp. Ser det finnes Sunday B. Morning-trykk fra 2015 i opplagg 5000 etc.

Hvis du kjøper Sunday B. Morning, så pass på at du ikke betaler for mye, jeg ville ikke betalt mer enn 500 NOK per trykk…

Hvorfor ikke bare kjøpe “the real deal”? Liker du Warhol, så lander du nok på det til slutt uansett :slight_smile:

Lykke til!

4 Likes

Veldig bra Gulosten! Dette er svaret jeg trengte. Og som jeg egentlig visste litt selv. Det er veldig begrenset oppside, samtidig som hele konseptet er litt slapt. Men det er pene motiver da… Men, som Pege også sier, man har da begrenset veggplass til alt mulig skvip…