Årets beste kjøp 2021

Året er snart omme og det er på tide å vise fram årets beste kjøp fra 2021 for din del :slight_smile:
Gjerne last opp bilde også!

God Jul, alle sammen :slight_smile:

5 Likes

Jeg kan begynne, for min del blir det Martin Whatson - Rock Climber Mono brass :slight_smile:

32 Likes

Det ble mange gode kjøp i 2021, men disse to var nok de beste av dem:


24 Likes

Kjøpt altfor mye kunst i år nærsagt som vanlig - men det som kanskje har gitt meg mest barnslig glede var det billigste av dem alle - en klassisk jawbreaker fra Sweettoof :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 Likes

Vanskelig å velge ut en, men tror det må bli denne:

Sepukku a/p x/7

33 Likes

Ikke kjøpt så mye i år så da blir det lett🤣

15 Likes

Ingen tvil for min del, blir dette gigantiske lerretet fra Snik :slight_smile:

32 Likes

Fikk tak i denne i år. Har ikke fått rammet inn enda, men det kommer :santa::fire:

19 Likes

Må bli en av de to her. :santa:


16 Likes

Etter mye grubling (har vært kunstens år for meg med rundt 60 kjøp) så må mitt være Sverre Malling sitt trykk Gjeit, 40.opplag. Ligger nå å godgjør seg i mappe, men skal opp på veggen med eikeramme og hvit pp! :slight_smile:

22 Likes

Mitt beste kjøp kom tidlig i år, gir meg et smil om munnen hver gang jeg går forbi den

16 Likes

Sandra Chevrier - We Are One🙏

8 Likes

Room of memories - Stipan Tadic
76 x 102 cm, Oil on canvas

14 Likes

Det har blitt en del verk på «inn-side-kontoen» i år.:wink:

Og blant alle sonderinger og vurderinger; - lite visste - og trodde - jeg at jeg skulle ende opp med en original av Mr Brainwash som en av dem.
Heldigvis fant jeg denne i et galleri i USA, og da var det bare å få den over dammen.

Og bare det i seg selv kvalifiserer for å innta pallen hos meg dette året.

17 Likes

Så utrolig kult :star_struck::heart_eyes:

3 Likes

Trude Viken.

19 Likes

Årets beste kjøp lå lenge an til å bli Julian Opie, men så ble Invaderen hentet hos rammemaker idag og da ble det litt vanskelig å avgjøre.

35 Likes

Elsker Opie❤

5 Likes

Ble desverre ingen kjøp på meg i år. Håper å komme sterkere tilbake i 2022 :roll_eyes:

2 Likes


Tok steget fra trykk til et par originaler i år, og er superfornøyd med at huset vårt i skogen har fått noen flere dyr på besøk😇
Første gang jeg var på et «slipp» også, så det var en hyggelig opplevelse!

30 Likes