Årets beste kjøp 2023!

Hun har også noen fine akvareller på Salgshallen!

1 Like

Original stencil 160x120xm

18 Likes





Det ble ikke så mye i år men godt fornøyd med fangsten.

God jul :santa:t4::christmas_tree:

24 Likes



Fornøyd med årets fangst! :raised_hands:

28 Likes

Fantastisk :heart_eyes:

1 Like

Fin elefant! :smiley:

1 Like

Alumen kommer høyt på listen!

16 Likes

Jeg er ikke sikker på hva folk syns om Gøsta Münsterhjelm og hans kunstnerskap. Men disse bildene har fascinert meg, og klarte endelig å få kloa i et par stykker i år. Syns de gjør seg fint over skrivepulten til minstemann. Har en følelse av at de blir værende med oss.

God jul til dere alle!

23 Likes

Har ikke kjøpt mye i år men denne av Gunnar S. Gundersen er den jeg liker aller best, selv om den ikke kostet mest😂

28 Likes

Knallfin klassiker! Gøy å se hvor poppis Gunnar S. begynner å bli i disse dager!

2 Likes

Nok et fint år på KV!

Maleri av Liv Ertzeid.


Maleri av Per Deberitz.

(Når Deberitz var barn leide Munch husrom hos foreldrene hans. Munch ga han malersaker og inspirerte han til å bli kunster som voksen).

Trykk av Billy Childish.
2/8 Childish kjøp i år (nydelige verk som attpåtil er veldig rimelige). Disse skal rammes inn på nyåret.


Håper flere bidrar i denne tråden! Morsomt å se all kunsten.

God jul!

19 Likes

Pøbel Alumen

Javier Calleja big pot top sculpture

Audar Kantum - Uten tittel

Veldig fornøyd med alle disse :smiling_face: God jul folkens! :heart:

24 Likes

2x originaler topper året iår.

Bredenbekk:

Ståle Gerhardsen:

God Jul da alle :santa:

23 Likes

Med unntak av Pejac postkort er det kun gjort et par «Banksy» kjøp og to kuber. (Med «» mener jeg frimerker og open ed som på bildet… )

Men alle fjorårets kjøp er ennå ikke kommet seg på veggen så greit å være litt edruelig og ett år eller to

13 Likes


Mye kult han!! Grattis med flott trykk👌

3 Likes


Kjempefornøyd med Seth Armstrong.

10 Likes

10 Likes

Kommer kanskje ikke som et sjokk for dem som har fulgt med litt at jeg er massiv Pøbel fan, så mine beste kjøp i 2023:

Utrolig heldig som klarte å få tak i denne store utgaven innen relativ kort tid (måneder), når jeg vet om dem som har vært på jakt i mange år.

Denne ble egentlig kjøpt i slutten av 2022, men grunnet skader var ikke nytt trykk på plass før i 2023.

22 Likes

Ingen flere som har fått noe fint på veggen ila 23?

Jeg er veldig fornøyd med denne edisjonen av Cecily Brown :star_struck:

11 Likes


Årets beste kjøp ble gjort tidlig i januar. 2x Yves Scherer kjøpt hos Galleri Golsa.

17 Likes