Auksjon: DalEast - Latent Photon I/EgariM (slut: 18/9)

DalEast - Latent Photon I / EgariM

Hej Kunstveggen

Hjælp mig med at give dette smukke billede af den super talentfulde kunstner DalEast et nyt godt hjem!

Super smukt tryk, pictures really dosen’t do it justice! Papiret i sig selv og baggrunden er fuldstændig fantastisk. Jeg har bare desværre ikke plads til at få det op at hænge på min væg, og det er synd det blot ligger i sit rør hjemme hos mig.
Jeg er den originale ejer, købt direkte fra Print Them All i 2015.

År: 2015
Ed: 60
Medium: 10 color Lithograph on hand-made Marusoawashi Japanese 70gr paper, printet på en Marinoni maskine af Print Them All.

Conditions: mint/near mint. Har aldrig været indrammet og er forblevet rullet og i rør efter anvisning fra Print Them All. Papiret er så fint, at det har bedre af at blive opbevaret på denne måde i stedet for fladt. Da papiret er håndlavet og skåret/revet i hånden er der en smule ujævnheder langs kanterne (se billeder), det er en del af værket og er fuldstændig som jeg modtog det.
Link: egariM | Print Them All
Pris ved release: 7.000 NOK

Forsendelse: Trykket/billedet befinder sig i København. Jeg vil pakke det super sikkert, så der ikke sker noget med det undervejs. Har før sendt til både Norge og USA uden problemer. Alle bud er uden forsendelse. Forsendelsesprisen er hvad jeg skal betale til postvæsnet, det koster omkring 4-500 NOK, men du betaler selvfølgelig kun den faktiske pris. Jeg får det sendt afsted allerede fredag d. 20. sep.
Told/moms/afgifter: Alle afgifter i forbindelse med import til Norge er køber ansvarlig for.
Betaling: Sker via PayPal, omregnet til DKK.

Startbud: 4.000 NOK
Budforøgelse: mindst 100 NOK
Auktionen slutter: Onsdag d. 18. september kl. 20:00

Mvh. Ilja





2 Likes

4000.-

1 Like

Tak for dit bud Jtraet :slight_smile:

Der er nu små 8 timer tilbage af auksjonen, hvis der er andre der skal have et bud ind.

Auksjonen er slut, tillykke til Jtraet, jeg sender dig en PM :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.