Auksjon - Dolk Vandal

Kjører på med ny auksjon.

Setter minstepris til min kostpris på printet kr8500.
Auksjon slutt. Søndag 17.06 klokken 2100. 5 min utsettelse om bud kommer inn helt på slutten.
Innrammet med refleksfritt glass hos proff rammemaker i Oslo.

Printet er mint og jeg har også en form for kvittering fra Handmadeposters.

Ønsker primært at kjøper kan hente bildet hos meg i Lier. Kan levere i Oslo mot betaling. Dette kan vi avtale om det skulle bli noe av det
Kan sendes mot at kjøper betaler for dette. Det krever også en form for avtale. Har ikke erfaring med å sende innrammet bilder.

DOLK - VANDAL

3 color silk screen print

2014

Paper:

Conqueror Connoisseur

Soft White 300gsm.

Size: 65 x 65cm.

Limited edition of 300 prints.

Signed and numbered by the artist.

6 Likes

8500 :exploding_head:

8750kr

9000

2 Likes

Siste bud på 9000 kr er trukket tilbake på grunn av annet kjøp som kom opp.
Uansett er vi ganske lavt nede på pris sett i forhold til min kost.
Siden vi er her på kunstveggen så må det være greit å trekke tilbake et bud. Særlig nå som det er en god del tid igjen før fristen går ut.

7 Likes

Vil tro det er store muligjeter for at kjøper ikke kommer til å bo i Lier. Så har du en formening om hva du skal ha får å frakte bildet til Oslo?

Jeg må ha 300 kr for å frakte det til Oslo.
Om man kjører og henter det selv så skal man få 200 kr i avslag.
Ca 30 min med bil fra Oslo.

1 Like

6 timer igjen.
Kjenner jeg angrer litt på å ha laget auksjon på denne. God pris for øyeblikket.

Et veldig fint trykk med en flott ramme dette her. Basert på tidligere salg så burde dette ligge på ca 12’ om jeg husker korrekt.

Her burde folk hive seg rundt å by spør du meg!

2 timer igjen.

Et av de kuleste til Dolk de senere år! Hadde det ikke vært for at jeg hadde det, så skulle jeg prøvd meg med et bud. Noen ligger an til å gjøre et røverkjøp her…

10 min igjen.

1 Like

9000

9100

1 Like

9200

9300

Var den for sen?

1 Like

Ja😊

Gratulerer til supersnar. Sender pm

God pris for Vandal. Tenker selv at det har noe å gjøre med valg av innramming. Tror, ut fra egen svært gode smak, at det er færre som liker hvit innramming. For meg ville denne rammen ha negativ verdi (arbeid, kost) siden jeg måtte byttet den ut med en sort ramme.

4 Likes