Auksjon, DOT DOT DOT, "Theft" /m ramme

Heisann

Som nevnt over leter jeg etter noen som har plass til denne på veggen da den kun samler opp støv hos meg. Utrolig fin innramming som er gjort av Bergen Rammeservice AS.

Jeg starter auksjonen i dag på 8.000,- og avslutter den på søndag klokken 10/12 00:00.

Håper det vil være av interesse for noen og at dette kanskje blir fin julegave for eller til noen andre! Kjøper betaler frakt, men dette pleier ikke være så innmari dyrt om vi gjør det gjennom Nimber. Ellers bor jeg i Oslo om kjøper vil hente det der :slight_smile:

Info under…

Teknikk: Serigrafi
Opplag: 150
Prod år: 2014
Signert: Ja
Motivformat: 65 x 95 cm (Uten ramme)

Utdrag om Kunstneren fra Fineart:

DOT DOT DOT er pesudonymet til en av Norges fremadstormende kunstnere innenfor feltet street-art. I likhet med Banksy, Dolk og en rekke andre stensil/sjablong-kunstnere foretrekker DotDotDot og være anonym, og svært få om noen kjenner hans virkelige identitet. I løpet av de siste årene har DotDotDot blitt ansett for å være en av landets ledende gatekunstnere.

PS: Om du er interessert har jeg også to lereter av Sandra Chevrier og Martin Whatson. Kun seriøse henvendelser. Prisnivå, 60.000 - 300.000,-

_1935552165
Bildet er tatt med iPhone

2 Likes