Auksjon - Frank Brunner - Subway

Hei folkens

Her kommer en juleaukson på et trykk fra Frank Brunner

Litt om Frank:

FRANK BRUNNER (f. 1971) er en veletablert kunstner med utdannelse fra Statens Kunstakademi i Oslo, Ilja Repin Statsakademi i St. Petersburg og Yale University i New Haven, USA.

Det flyktige går igjen i Brunners motiver, stille øyeblikk som eksisterer her og nå og er borte igjen i neste sekund. Ofte skildret gjennom stemningsbærende lys, skygger og speilinger.

Trykket er profft rammet inn.

Bildet befinner seg på Stord

Startpris: 0kr

Bud økning: 100kr

Auksjons slutt: Søndag 15 Desember, kl. 21.00

Tids forlengelse ved bud: 5 min

Kunstverket med Tittel: “Subway”

Info om bildet:
Størrelse med innramming: 96x82cm
High quality cotton art paper.
Opplag: EA
Signed and numbered by the artist.
Kjøper betaler frakt

1 Like

1500

2500

2600

3000

Bumper denne med en av de siste nyhetsartiklene som omhandler Frank Brunner sin arbeidsmetode og hvor han for tiden stiller ut mesteparten av sine kunstverk

Interessant lesestoff for de som har tid

1 Like

3100,-

Synes forøvrig ikke linker til document.no er så fett…

4 Likes

Her er det feks mulig å lese litt om document.no gjengen og hva de driver med :slight_smile: Festaften med Fjordman – kom inn, kom inn! – Filter Nyheter . Inntrykket mitt er at de bruker kultur som et middel for å legitimere den rasistiske journalistikken deres. Jeg vil tro at ganske mange av kunstnerne du representer gjennom ditt galleri vil ha sterke meninger om den her gjengen.

P.s. Lov å ikke vite alt så dette er ikke ment som en stempling av deg, tror overhodet ikke at du deler disse tankene, men fint å spre info om hvem de er og hva de står for.

3 Likes

Hei Øisten
Takk for bud og forklarende melding ang linker til document.no
Jeg har selv aldri brukt nettstedet før jeg i dag begynte å lese meg opp på ulike artikler om Brunner på google og tilfeldigvis kom over nettstedet
Document.no hadde en av de nyeste artiklene om kunstneren. Jeg følte det kunne være relevant for folk her på forumet som kanskje ikke kjenner til Frank så godt som oss andre å få lest litt om han.
Jeg tar ingenting personlig
Jeg visste ikke hvilke andre artikler og synspunkt denne nettsiden delte før du skrev om det her. Ser at de har noen serriøse artikler, men også mye upassende meninger
som ikke burde blitt publisert

3 Likes

3400

3500,-

3700

2 Likes

Takk til alle som la inn bud og gratulerer til @Oisteinh som ble budvinner av kunstverket :raised_hands:t2:
Jeg sender deg personlig melding med betalingsinformasjon snart.

2 Likes