Auksjon Kenny Random - The Kiss

Heisann godtfolk,
Tenkte eg skulle slenge meg på auksjonstrenden som er her. Kjøpte for nokon år sidan Kenny Random - The Kiss for €600. Vart ramma inn med musemsglass hos Rammeservice for 3200 kr. Størrelsen på trykket er 48x100cm og er nummer 14 av 15.
Dessverre låg nok ikkje bilde lenge nok i press før den vart ramma inn og er litt “bølgete” som følge av dette (Sjå bilder). Rammen fekk seg og ein liten støyt under flytting. Men har ingen synlige skavanker så vidt eg kan sjå. Eg har hatt dette bilet på veggen sidan eg kjøpte det og “bølgene” har aldri plaga meg, men skjønner godt at det kan vere forstyrrande for nokon.

Bildet må hentes i Bergen. Relativ stor og tung sak dette.

Startpris: 3.200 (kostpris er nesten 10k)
Budøkning: 200 kr
Avsluttes: Søndag 8. oktober kl 2100. 5min tidsforlengelse.

Gi ein lyd om dykk lura på noko!

random-the-kiss-1

6 Likes

Fett bilde! Lykke til :slight_smile:

Takk! :grinning: Håper det finner vegen til ein ny vegg. Nyeleiligheten blir litt kjipere uten det, men har dukket opp ein skurk som stjal godplassen med sin Observer.

1 Like

3200

3400

4000

Har den mindre udgave af denne.
Det er et fedt motiv, og super kvalitet i tryk.

Held og lykke med salget :+1:

1 Like

Bumper denne ein aldri så liten gong, sidan det er finevær og auksjonsdag. Fått eit innspill på at bølgene i bildet kan skuldast at det har låge for stramt i rullen. Meget mulig. Dette er ikkje mitt felt. Gjør seg uansett fint på veggen :slight_smile:
Ha ein fin søndag!
-T

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.