Auksjon - Magnus Gjøen - Everything ends with flowers

Hei

Dette sitter langt inne, så jeg har spart dette til slutt.

Auksjonerer bort dette bildet av Magnus Gjøen - “Everything Ends with Flowers” (63/80).

Bildet i seg selv er 70 cm x 70 cm. Innrammet er størrelsen på bildet, 93 cm bredt og x 95 cm høyt.

Setter Startprisen på kr 10.000. Budøkning på kr 200. Budfristen øker med 5 min når fristen nærmer seg. Auksjonen ender torsdag den 2.mai kl 21.

Bildet er innrammet med AR/UV glass, dobbel passepartout og en kraftig ramme. Dersom kjøper ønsker å bytte ramme er mesteparten av kostnaden tatt da glasset allerede er betalt for. Så her er det bare å bytte rammelist. Rammen er hel og pen.

Bildet befinner seg på Oppegård, og kan hentes. Det kan leveres sentralt i oslo dersom det er ønskelig. Det er også mulig å sende bildet med f.eks Nimber dersom kjøper organiserer og betaler frakt. Jeg pakker det forsvarlig inn.

17 Likes

Det er det flotteste Magnus Gjøen printet med den råeste innrammingen på hele KV!
Hadde det bare passet inn her…:roll_eyes:
Lykke til!

1 Like

10000

3 Likes

Utrolig fett i sin helhet. Lykke til med salget!

Takk skal du ha. Enig med deg, dette er det flotteste trykket Gjøen har laget. Og det måtte få en ramme tilsvarende som matchet. Ikke en vanlig ordinær list… :smiley:

Takk skal du ha😃

Enig med Ola, innrammingen er badass! :100:

Takk Bambi😃

Bare et par dager til nå så er denne auksjonen over. Fortsatt muligheter til å få dette å veggen til en ok pris😃

Da er det bare et par timer igjen av denne auksjonen :slight_smile:

Gratulerer Shagga😃

2 Likes