Auksjon - Martin Whatson - Levitate

Kunstner: Martin Whatson
Tittel: Levitate
Medie: Hand Finished
Opplag: x/35
Innrammet: Svartgrå ramme, art glass, svevende med MW-lister
Størrelse: Størrelse med ramme er ca 170 x 125 cm.
Årstall: 2019
Proveniens: Kvittering fra Galleri BI-Z
Pris: Auksjon, MP 90.000,-

Selger et nydelig eksempel av MW - Levitate
Jeg er eneste eier.
Kvittering følger med.

Opplaget er på 35.
All graffiti er håndlaget / sprayet og alle verk er unike.

Selges til Høyeste bud over 90.000,-
Auksjonen avsluttes 48 timer etter første bud.
Antisnipe 5 min(siste bud må stå alene i 5 minutter).
Ligger også på Finn med link til denne auksjonen.

Må hentes i Kristiansand

10 Likes

Jeg tror du ville satt mer fart på denne om du fjernet minstepris og åpnet muligheten for frakt.
Helt nydelig bilde jeg selv kunne tenkt meg, dog for rett pris. Lykke til med salg :crossed_fingers:

4 Likes

Hei, takk for innspill.

Vi har bud rett under startprisen, og ønsker heller å beholde bildet selv hvis MP ikke oppnås. Er klar over at prisen på MW «peaket» for en stund siden, men vi ser hvordan markedet responderer på dette.

Er ikke noe som MÅ selges :slight_smile:

Ønsker heller ikke styre med å sende et så stort bilde, men er ikke noe i veien for at kjøper selv bestiller frakt. Jeg kan fint levere bildet ut til en speditør.

2 Likes

Altså… dog for rett pris. Hva mener du? Har du fasiten? Mener du at selgers minstepris er for høy? Minsteprisen til selger er godt under hva disse gikk for - for kort tid siden. Eller? Det jeg tror du mener med “rett pris” er i forhold til hva som pt befinner seg i din lommebok. Sorry ass, men her var du skikkelig “finn.no”

6 Likes

Her skriver jeg at jeg kunne tenkt meg bildet, men for rett pris. Om du ikke overanalyserer dette så ser du at det var rettet mot mine preferanser, og ikke det generelle. Det er også derfor jeg siktet til at om selger fjerner minstepris vil han treffe et større marked og skape ett større engasjement hos de med håp om å gjøre et godt kjøp. Hvor dyp min lommebok er har null med hva jeg mener noe er verdt å gjøre. Sorry ass, men dette ligger faktisk også på Finn.

9 Likes

Men… selger vil ikke treffe et marked under 90k for dette bildet!

Og poenget mitt er at når du skriver at du har lyst på bildet meeeeen så insinuerer du at det ikke er rett pris - DA potensielt skremmer du bort kjøpere som ikke har den største kunnskapen enda og eller potensielle førstegangskjøpere.

Sånn melding du skriver der hører hjemme i et PM ikke i selgers salgsannonse! Også er det sånn at hvis du vil ha et bilde ala dette her - og du vet hva det koster - da er det famæ bare å kjøpe! Føkk - nå traff du e nerve her!

4 Likes

Nå må du slutte å lage storm i vannglass og ta deg en bolle. Innlegget var ment som konstruktiv tilbakemelding for muligheten til å skape et større engasjement for potensielle kjøpere. Hadde minstepris truffet markedet hadde auksjonen vært i gang for lenge siden, og du hadde sluppet å ha folk som meg å irritere deg over.

6 Likes

Tror vi lar dette ligge, og får denne auksjonstråden tilbake til utgangspunktet.

2 Likes

Tar meg e bolle :+1:t2: faktisk mener jeg også at prisen ikke er rett - hadde aldri solgt denne under 110k

3 Likes

Jeg oppfatter ikke spørsmålet som negativt ladet. Selger kan selvsagt be om den prisen de vil, og det er også innafor med spørsmål relatert til minstepris når det samme motivet ligger på Finn til 90’ og 99’ :slight_smile:

Lykke til med salg!

10 Likes

Hypen roa seg og panikken kommer med resesjonen? Så vidt jeg ser twitra i diverse instasnapfacer blir mw bare større og større globalt sett. Ha litt is i magan?

Disclaimer: ikke mw fan/eier ikke noe mw og kjenner heller ikke @MaWeBra

5 Likes

Bud 90.000 mottatt på Finn (Admin kan verifisere ved forespørsel).

Står til Fredag 04.11 Klokken 12:08

1 Like

Bump!

Bare noen få timer igjen :slight_smile:

1 Like

Solgt😁

Tråd kan lukkes.

3 Likes