Auksjon: Martin Whatson - Passé (Washed Gold Leaf HF)

Legger min Martin Whatson - Passé (Washed Gold Leaf HF) ut på auksjon uten minstepris.

Verket er kjøpt ved release fra Graffitiprints og levert rett til innramming da jeg fikk det.

Om verket:
Signert av kunstner
Nummerert x/50
24 colour screen print on 300 gsm Somerset Satin Paper with 24ct gold leaf
Handfinished/håndkolert
COA/Autentitetsbevis følger med
Mål på print: 80 x 56 cm
Mål på ramme: 99 x 74 cm

Rammet inn av Linn Rammer inn på Ski.
Sort rammelist med dobbel passepartout hvit og sort. Artglass UV70.

Sted: Oslo
Kjøper dekker eventuell frakt.

Startpris: 1kr

Bud økning: 100kr

Auksjonsslutt: Torsdag 11. Juni kl. 21:00

5 min sniper. Siste bud må stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.

Vipps eller forskuddsbetaling

Bilder:


10 Likes

Kodus for uten minstepris, alltid moro :slight_smile:

10000,-

2 Likes

15 000,-

1 Like

16.000

1 Like

18 000 kr

2 Likes

20.000

1 Like

21000

1 Like

Har fått noen spørsmål om frakt på PM.

Foretrekker at det hentes. Kan selvfølgelig Sendes ved at jeg pakker det så godt jeg kan. Eventuelt kjøper en kasse på kjøpers regning.

Tilbyr meg å levere det personlig ved å rulle det inn i et mykt teppe og ta meg en kjøretur. Enten levert hjem på dør eller at vi møtes halvveis. Setter en grense på Inntil 3timer per vei fra der jeg bor. Pris: 300kr for å dekke litt av kostnadene :slight_smile:

2 Likes

Jeg sender mange bilder i løpet av året.
Jeg tar bobleplast, så rørisolasjon rundt hele rammen og bølgepapp. Teiper godt rundt slik at alt holder seg 100% solid under frakten
Rørisolasjonen kjøpes billig på Biltema, og er allerede splittet på midten.
Dette er oppskriften på en perfekt sending.

12 Likes

Takk for et godt tips @anon31197900 :slight_smile:

1 Like

Hei, hva beskytter du glasset med?

Jeg kutter isolasjonen på langs i 4 deler og ligger 4 - 6 strimler på bølgeplasten mot glasset. Tar ca 30 min og pakke, men er bunnsolid

3 Likes

Ja da var det egentlig slik jeg forsto første post :slight_smile: men det høres ikke særlig beskyttende ut mot slag, skal ikke så mye til å knuse glasset når det pakkes slik (?). Jeg hadde nok aldri turt å levere noe slikt via post eller annet shipping selskap.

Alle har sine varianter, men for meg fungere denne pakkingen perfekt

2 Likes

:+1:

22.000,-

1 Like

Hvordan ville du ha beskyttet glasset Tommy?

22500

1 Like

Det er vel ikke noen fasit og mener ansvaret bør ligger på avsender.
Men man kommer langt med en 3mm sutakplate fremfor glasset, ev tynn finerplate (+ innpakning som beskrevet over)
Det viktigste er å merke forsendelsen tydelig med “FORSIKTIG GLASS” el.
Uten merking så tror jeg ikke posten stiller med store garantier. Posten forutsetter “solid emballasje tilpasset innholdet” for å utbetale erstatning. Jeg tror kanskje ikke bobleplast og papp er godt nok mot en tynn glassplate, den vil kunne sprekke om det stables noe tungt oppå om den ligger flatt, og den vil kunne sprekke om den får ett lite slag i siden…
Men så lenge man får avsender til å ta ansvar for innpakning så skal ikke kjøper være bekymret :slight_smile:

1 Like