Auksjon Martin Whatson spacers!

Hei godt folk!

Tenkte å kjøre i gang en auksjon hvor pengene går til veldedighet. Det jeg vil auksjonere bort er et sett med avstandslister som er sprayet av Martin Whatson, lengden på disse er nesten 1m. Så her har du mulighet til å gjøre din neste Whatson innramming unik. Pengene ønsker jeg at skal gå til http://www.ecomoyo.com/, der 100% av pengene går direkte til de trengende.

Setter heller ingen minstepris, så det er første mann som legger føringen her.

Jeg ønsker at alle bud skal være i denne tråden for at det skal være likt for alle :slight_smile:

Auksjonen avsluttes Søndag 12.Juli kl 20.00, og sendes til høystbydende når jeg kommer hjem fra ferie 16.Juli

Legger ved noen bilder så dere ser hva dere byr på!

Lykke til :slight_smile:

4 Likes

Artig og bra inch! Jeg er nysgjerrig på to ting: hva er storyen bak at du har disse avstandslistene, og er de typ signert?

Det er ingen spesiell story bak det, har ikke vært brukt i innramming før hvis det var det du tenkte på. Jeg har et trykk inne til innramming nå med slike spacers. Dem er ikke signert.

1 Like

Nice dude! :smiley: starter deg av med et bud på 500.- :wink:

Ok. :slight_smile: 700,-

1 Like

800.- :wink:

Budkrig, blir spennende å se om dere klarer å holde tempoet fram til 12.07 :wink: Rå lister og lykke til!

1 Like

Jeg må rette litt på meg selv, jeg skriver at jeg ønsker pengene skal gå til kreftforeningen, men har nå fått tips om å heller gi penger til en mindre organisasjon hvor 100% av beløpet går direkte til de trengende.

http://www.ecomoyo.com/

Håper ikke dette skaper noen problemer for dere som allerede har lagt inn bud :slight_smile:

1 Like

Selvfølgelig ikke, en god sak er en god sak :wink: kult gjort

Og de listene er sykelig råe :sunglasses:

1 Like

1000

Dette emnet er nå fastsatt globalt. Det vil vises i toppen av sin kategori og alle emne lister frem til administrator, for alle, eller brukerne for dem selv løsgjør emnet.

Bra insj, lykke til med salget :+1:

1 Like

Hadde planer å forsette å by men så ga purken meg en grei fartsbot i dag :joy: bah

4 Likes

1500

3 Likes

2000

2 Likes

Gikk fort fra meg denne auksjonen, men spacerne ser dødsbra ut med MW bilder, kanskje til og meg bra med noen andre bilder, Toy?

1 Like

2500

1 Like

Vi er nå oppe i 2500kr, dette er nok til å drive den midlertidige skolen i over 1 mnd med dens faste utgifter :slight_smile: Kjempe bra!

6 Likes

Her kan dere se noen bilder av hvordan det kan se ut med slike avstandslister😊

7 Likes

Bra initiativ!
:slight_smile:

1 Like