Auksjon: Nimi - Otto

KUNSTAUKSJON: OTTO av NIMI
Vi har fått med oss at Solveig Nilsen i Frelsesarmeen ønsker en kronerulling for å finansiere enn gravstøtte til Otto Fredrik Wollertsten der gatemotivet “Otto” er inngravert. Det synes vi er en så fin idé at vi ønsker å støtte formålet. Hva er da bedre enn å auksjonere bort trykket “Otto” slik at motivet kan graveres inn på gravstøttetn? Jeg har derfor valgt å donere bort mitt eget eksemplar av Otto til inntekt for formålet.

Bildet er innrammet. Målene er 74x94 med ramme. 2 lags passepartout med UV70 glass. Speil & Ramme As har levert innramming. Opplag på 40.

Motivet er utsolgt og ikke så lett å få tak i. Vi håper derfor på at folk ønsker å støtte en god sak og samtidig få tak i et sjeldent og ettertraktet eksemplar. All inntekt går til formålet.

Auksjonen varer til mandag kl. 20 med 5 minutters sniper protection. Man kan gi bud ved å svare i kommentarfeltet på dette innlegget eller ved å sende inn bud anonymt til Gategalleriet på facebook. Vi vil da legge ut en kommentar om at det er kommet anonymt bud. Estimert verdi på bildet er 15-18.000 kr. Vinneren vil bli kontaktet og setter da inn vinnerbudet på Ottoens minneside, link nederst i posten.

Vi håper med dette å kunne hjelpe Solveig Nilsen og Frelsesarmeen med skaffe nok midler til å gjennomføre prosjektet. Har du ikke anledning til å by, støtt auksjonen ved å like eller dele!

https://business.facebook.com/gategalleriet/?business_id=342178179476385

https://koba.vareminnesider.no/memorial_donation.php?order_id=517143&donation_account_id=691&cat=MemorialDonation&action=new&sign=ac1dc2cc8b0b2a628c18d06ab6f8a996

10 Likes

Flott initiativ! Får håpe denne går over markedspris :smile:

Meget bra @azidops.

1 Like

Oppdaterer du bud her inne også?

Løpende gidder jeg ikke, men akkurat nå er budet på 20.000

3 Likes

Fint tiltak, er vel mange bergensere som ønsker seg dette på veggen

21.500 nå

3 Likes

22.500 nå. Veldig fornøyd!

Vinnerbudet ble 25.500! Meget oppegående!

20 Likes