Auksjon uten minstepris, KAWS Resting Place brown, Original Fake 2012

Jeg har bestemt meg for å auksjonere bort en KAWS Resting Place Brown fra 2012 (Original Fake Medicom). Jeg kjøpte den brukt og fikk ikke med kvittering fra Original Fake. Figuren er hel og fin og kommer med eske (se bilder).

Det er ingen minstepris. Auksjonen ender onsdag 15.mai kl 19:00. Fristen øker med 5 min ved bud som kommer inn tett opp mot kl 19:00.

1 Like

100 :slight_smile:

500

1000 :slight_smile:

1 Like

1500

3000

Dette er en av opplaget på 500? Brune? Er det noe trygghet om at det ikke er en “kopi” ? Jeg spør fordi jeg vet ikke hvordan man skiller kopieringen fra de originale. :slightly_smiling_face:

2 Likes

5500

Hei! Jeg er faktisk ikke sikker på om det er opplag på 500 eller om det er limited/timed edition fra 2012/2013. Men det er det kanskje noen andre kjennere/samlere på KV som vet?

Halogrammet (merket som endrer seg ift lys/vinkel) er hvertfall ett kjennetegn som skiller kopier og originaler. Ellers er det vel finishen/kvaliteten og merket under ene foten.

Jeg legger ut et par bilder til av boksen som viser et lite rift i ene hjørnet og noen små bruks/oppbevaringsmerker. Dersom noen ønsker at jeg skal legge ut flere detaljbilder som viser tilstanden på figuren eller verifiserer at den er ekte er det bare komme med ønsker :blush:

2 Likes

6000,-

7000

Legger ut et par bilder til, som er tatt med et bedre kamera. På bilde av foten har jeg prøvd å få frem et lite merke mørkegrått merke, som kun er synlig fra kort hold.

Fristen går ut kl 19 i kveld. Prisen er fremdeles langt unnder det den har blitt solgt for på eBay i det siste, så det bør være muligheter for å gjøre et godt kjøp for de som er interessert.

1 Like

7100

Jeg solgte min for mer enn dobbelt så mye i fjor. Så noen kan gjøre et godt kjøp her.

8000

1 Like

Da stakk du Torulv av med denne :blush: Ta kontakt på PM får å avtale henting/forsending.

Tråd kan lukkes.

1 Like

Godt kjøp. Denne er verdt 20k…