🔹 Auksjons-trĂ„den

Verdt Ă„ sjekke ut, det er til og med en DOLK her😊

1 Like

ForÞvrig mye bra pÄ denne auksjonen. Tegninga av Oda Iselin SÞnderland :clap: Auksjonsslutt idag.

1 Like
1 Like

1 Like
2 Likes

Mye fett her :drooling_face:

7 Likes

Sikkert interessant for de av dere som sitter pÄ litt FinDac-kunst her inne :clap::clap::clap:

Knallsterkt resultat og attpÄtil i dagens marked.

Var generelt en del bra resultater for “mindre” kunstnere pĂ„ den auksjonen!

Generelt spÞrsmÄl: hvor er det man gÄr for Ä se alle resultater fra auksjoner? PÄ artsy sÄ virker det ofte som at man bare fÄr se noen av resultatene.

Noen av auksjonshusene har en del historikk ute, men det er sÄvidt jeg vet ingen sider som har komplett auksjonshistorikk for flere hus liggende uten betaling. Har tidligere brukt artprice.com, men her koster et abonnement over 200 euro i Äret.

1 Like

Philipps, Christies, Sothebys, Forum og Tate Ward pleier legge ut alt av resultater? Og der kan du bruke sĂžkefunksjonene og lete etter kunstnere etc.

Ellers fÞlger jeg Cyberkid70 pÄ Insta og han pleier legge ut pÄ stories massevis av auksjonsresultater han finner relevant (som ofte samsvarer med det jeg interesserer meg i).

2 Likes

Nice, takk! Hadde jo vÊrt veldig Nice om noen lagde en crowdsourcet database pÄ det her!

Denne koster dog penger hvis man skal ha resultatet.

Det jeg har gjort er Ä abonnere pÄ kunstnere jeg Þnsker Ä fÞlge (gratis), da blir man varslet nÄr det kommer en auksjon for den kunsteren.

Et lite google-sÞk gir deg deretter fort svar nÄr auksjonen er over.

1 Like

En person med fantastisk smak :star_struck:

5 Likes

Et moderne verk av Dolk til salgs via Blomqvist

1 Like

20 lapper for et 180x180 lerret av Dolk hadde vĂŠrt uhĂžrt for kort tid siden.

1 Like

Det kan vel ha litt med at dette maleriet er verken fugl eller fisk :roll_eyes:

3 Likes

I really like this, it’s an interesting transition from his earlier work but not quite there with his more contemporary voice. Viewed in the context of his body of work then an interesting work. I’d buy it if I had a restaurant :slight_smile: