🔹 Auksjons-trĂ„den

Virker sÄnn, noen som har gitt opp finn.no og prÞver Ä tÞmme portfolioen under sengen..

1 Like

Litt rÞff hÄndtering av verkene pÄ den Facebook-videoen, eller er det bare meg?

:sweat_smile:

8 Likes

Ikke bare deg. Litt flaut Ă„ legge ut tenker jeg.

5 Likes

Hjelpe team Rynkeby til Ă„ samle inn mest mulig midler til barnekreft foreningen.
Auksjonen er i gang og vil avsluttes i kveld:

https://facebook.com/events/s/veldedighetskonsert-og-kunstau/1200416261513420/

2 Likes

Er det noen her inne som har tilgang til auksjonsresultater pÄ Heritage?

Det er veldig enkelt Ä ordne selv. Du lager bare en bruker pÄ siden deres, sÄ kan du sÞke opp de verkene du lurer pÄ i etterkant.

1 Like

Se der ja! Tusen takk for hjelp. Det var nyttig.

1 Like
1 Like

For noen Är siden fikk jeg en pm fra ett medlem om Fransk Widerberg, Rytter radering fra 1994 Pedersen 669/668 - om jeg viste hvor hen kunne fÄ kjÞpt det, skrev det opp, men glemte Ä skrive brukernavnet - finner ikke meldingen igjen i innboksen, eller kanskje sendrektigheten har tatt meg. Uansett bilder er ute hos Bruun-Rasmussen nÄ, legger link under. Hvis hen ser dette, har du muligheten nÄ - vil bare presisere jeg er ikke selger og har IKKE arbeidsforhold med Bruun-Rasmussen lengre. Ønsket bare Ä vÊre hyggelig, for jeg vet hvordan det er Ä lete etter verk som stÄr pÄ Þnskelisten.

https://bruun-rasmussen.dk/m/lots/C441ACACCAB9?auction_day_id=1008363&category_id=44996

10 Likes

Beklager den ekstravagantunĂždige K i Frans. Frans Widerberg - Fransk Widerberg mĂ„ vĂŠre den Flamske grandonkelenđŸ§šđŸ»â€â™€ïž

5 Likes

Utrolig mye bra i denne auksjonen (26. november):

4 Likes

Og litt overrasket over at disse verkene gÄr i et sÄpass lite kjent auksjonshus som Artcurial. Ville trodd at nesten alle disse kunne gÄtt hos de tre store (Christies, Philips, Sothebys)?

Mye rÄtt her!

1 Like

Hvilke verk tenker du pÄ? Er vel bare noe JR og kanskje Stik som ville vÊrt aktuelt for de andre. Ser ogsÄ veldig ut som en samling som plutselig har bestemt seg for Ä selge. Sikkert fÄtt en god deal

1 Like

Shep, Kaws, Haring, Invader, Harrington, Vhils, Dran, Rammellzee, Hambleton - pluss Stik og JR, alle de kunne solgt bedre en annen plass tror jeg. NĂ„ gikk Dran og Rammellzee bra da, noe verre med de andre.

Har du oversikt over hva Conor verkene gikk for?

Mener det kun var ett av de verkene pÄ papir som ble solgt. Ingen av lerretene ble solgt.

1 Like