🔹 Auksjons-trĂ„den

Hoppanalogi: Pejac har gÄtt sinnsykt mange trappetrinn til toppen av unnarennet og har akkurat sluppet bommen. Godt du har tatt med deg bÄde termos med kaffe (a forest e.e) og lommelerke (yinyang) pÄ beste sitteplass - for detta gÄr langt! :grin:

2 Likes

Helt tÄpelig tilslag pÄ Invaderen da. £7560. Den som vil skal fÄ min 80% rabattert. Billigsalg :wink: Det er nok et hallveis forsÞk pÄ prismanipulering eller annen lyssky aktivitet
 :slight_smile:

2 Likes

Ny runde pĂ„ Tate Ward i morgen. Ser de fĂ„r inn flere Pejac-trykk stort sett til hver auksjon. Var ogsĂ„ en del fine Conor Harrington pĂ„ denne auksjonen, verdt Ă„ ta en titt gjennom listen😊

4 Likes

Med prisene oppnĂ„dd den siste tiden, og NOK-kursen tatt i betrakning, kunne det nesten vĂŠrt fristende Ă„ tilbudd et bilde sjĂžl til slike auksjoner!.. griner nĂ„r jeg ser hva NOK’en ligger pĂ„ opp mot €, $ og ÂŁ

2 Likes

Mye bra, men sÄnn vekslingskursene er i dag blir det ikke kjÞp pÄ meg desverre.

2 Likes

Noen av dere som har solgt verk pÄ internasjonale auksjoner fÞr? Vurderer salg av verk fra blant annet Baldur Helgason, Bozo, Jon Burgerman, Shrigley, Dennis Osadebe og Nick Smith, men er usikker hvor det er best Ä legge ut. Send gjerne DM om noen har tanker om det (eller del her selvsagt).

1 Like

Veldig mye flott!

2 Likes

Uten at jeg har brukt sÄ mye tid pÄ det, virker det som du netto ikke fÄr sÄ mye mer enn Ä selge det selv. BP gÄr vel til auksjonshuset, samt at de ofte tar prosenter av salgssum ogsÄ.

1 Like

Jeg har stusset litt pÄ prisen de to annonsene av samme print her inne og basert pÄ auksjonsresultatet pÄ TW sÄ ser det ut som min antakelse var korrekt
.
Selger hos TW sitter vel igjen med ca 24.000,-.

3 Likes

Kan vÊre enig i at de har vÊrt litt stivt priset, men de har ogsÄ en kostbar innramming


1 Like
1 Like
1 Like

Om noen er gira pÄ Ania Hobson (er «min»).

Gode resultater i det siste:

7 Likes

lykke til!

2 Likes
1 Like

Digard skal ha en auksjon 16. mai i Paris.

Legger ved link til katalog
ART CONTEMPORAIN URBAIN - Digard Auction?

1 Like

One to watch :sunglasses:

6 Likes

Vurderer Ä selge noen verk gjennom Artsy. Noen som har erfaring med forskjellen pÄ Ä selge gjennom feks Artsy Street arts vs Tate Ward sine auksjoner?

Mye pent her, bla. et DOLK-lerret.

2 Likes

Vandal Screenprint on Canvas?
Er ikke dette en original der hvor sjablonger er brukt?

1 Like