🔹 Auksjons-trĂ„den

Det er nok det jo, det ser man egentlig pÄ faden. De har nok bare uttrykt seg feil.

1 Like

VĂ„rens HĂžydepunkter

Klassisk auksjon, tirsdag 6. juni kl. 19

Noen verk som peker seg ut som gode kjĂžp?

3 Likes

Uavhengig av kunstreiser og score pÄ gardometeret hadde jeg nok valgt et av disse 4 om jeg hadde muligheten.

Thomas Fearnly

Kitty Kielland

Hans Fredrik Gude

Frits Thaulow

2 Likes

White Columns har sin Ă„rlige veldedighets auksjon.Mange godbiter her :drooling_face:

1 Like

Lot 18 :sweat_smile:

1 Like

Det er veldig fint! OgaÄ den eneste norske kunstnerne der. Jeg lurer pÄ om det er en referanse til dette maleriet pÄ the Met

3 Likes

Tenkte nu mer at det var bilde av en penis :sweat_smile: (fþler meg veldig barnslig​:joy:)

1 Like

100%. TorbjÞrn er utrolig dyktig til Ä bruke referanser fra kunsthistorien. Beslektet tittel ogsÄ sÄ det er det lite tvil om. Spennende verk. Jeg aldri fÞr sett denne.

Noen resultater for Shrigley som i alle fall overrasker meg.

image
image
image

2 Likes

Auksjoner forstÄr jeg meg ikke alltid pÄ, spesielt ved Shrigley sine bilder. Selges jo langt over hva jeg ser dem for pÄ eBay/UAA osv. samme gjelder vel Pejac ogsÄ? ( ikke skyt meg nÄ alle som elsker pejac her inne! GjÞr det selv )

Mulig kjĂžper tenker det er tryggere og verdt den sikkerheten Ă„ kjĂžpe i fra en auksjon?

Tier 1-auksjonshusene tiltrekker seg mennesker med alt for mye penger som bryr seg nada om de betaler overpris


1 Like

Noen som skjĂžnner hva som skjedde her? 700 dollar for original Baldur.



Ser de nĂ„ ligger ute til salgs for 5000$. Har ikke fĂ„tt med meg at disse var pĂ„ auksjonđŸ„Č

Jeg mÄ fÞlge bedre med pÄ auksjoner tydeligvis.

2 Likes

https://www.tateward.com/auction/search/?au=98

Ny auksjon pÄ Tate Ward med en del godsaker. Mye lave estimater pÄ en del av favorittene her inne

2 Likes

Lokketilbud pĂ„ When Life Gives You A Mellon. 100ÂŁ - 200ÂŁ. Blir nok kamp om den😆

3 Likes

My thoughts exactly :joy:

1 Like

Hva i %%^%!??
Jeg sendte jo inn min :lemon: til vurdering, i troen pÄ Ä fÄ vaska/tjent litt gryn. Men:

*«Thank you for your email. *
We are currently inundated with these works and are not looking to consign any more currently.
Kind Regards,
Tate Ward Team»

Vi mÄ fÄ inn en muldvarp hos Tate. Noen frivillige?

3 Likes

Om det fortsetter Ä renne inn sitroner pÄ de neste auksjonene deres nÄ sÄ fÄr vi vel bekreftet mistankene om hvitvasking/snusk.

De aksepterer da bare sitroner fra bekjente som betaler under bordet for Ă„ selge disse hos tate.

2 Likes

De er noen veldig dÄrlig hvitvaskere om de velger Ä bygge opp en plattform ogsÄ bruker sitronplakater for Ä hvitvaske
 Kan godt vÊre de velger hvem som fÄr selge, men det betyr ikke at det er hvitvasking.

2 Likes