Det er nok det jo, det ser man egentlig pÄ faden. De har nok bare uttrykt seg feil.
VÄrens HÞydepunkter
Klassisk auksjon, tirsdag 6. juni kl. 19
Noen verk som peker seg ut som gode kjĂžp?
Uavhengig av kunstreiser og score pÄ gardometeret hadde jeg nok valgt et av disse 4 om jeg hadde muligheten.
Thomas Fearnly
Kitty Kielland
Hans Fredrik Gude
Frits Thaulow
White Columns har sin Ärlige veldedighets auksjon.Mange godbiter her
Lot 18
Det er veldig fint! OgaÄ den eneste norske kunstnerne der. Jeg lurer pÄ om det er en referanse til dette maleriet pÄ the Met
Tenkte nu mer at det var bilde av en penis (fĂžler meg veldig barnsligâ:joy:)
100%. TorbjÞrn er utrolig dyktig til Ä bruke referanser fra kunsthistorien. Beslektet tittel ogsÄ sÄ det er det lite tvil om. Spennende verk. Jeg aldri fÞr sett denne.
Noen resultater for Shrigley som i alle fall overrasker meg.
Auksjoner forstÄr jeg meg ikke alltid pÄ, spesielt ved Shrigley sine bilder. Selges jo langt over hva jeg ser dem for pÄ eBay/UAA osv. samme gjelder vel Pejac ogsÄ? ( ikke skyt meg nÄ alle som elsker pejac her inne! GjÞr det selv )
Mulig kjĂžper tenker det er tryggere og verdt den sikkerheten Ă„ kjĂžpe i fra en auksjon?
Tier 1-auksjonshusene tiltrekker seg mennesker med alt for mye penger som bryr seg nada om de betaler overprisâŠ
Ser de nĂ„ ligger ute til salgs for 5000$. Har ikke fĂ„tt med meg at disse var pĂ„ auksjonđ„Č
Jeg mÄ fÞlge bedre med pÄ auksjoner tydeligvis.
https://www.tateward.com/auction/search/?au=98
Ny auksjon pÄ Tate Ward med en del godsaker. Mye lave estimater pÄ en del av favorittene her inne
Lokketilbud pĂ„ When Life Gives You A Mellon. 100ÂŁ - 200ÂŁ. Blir nok kamp om denđ
My thoughts exactly
Hva i %%^%!??
Jeg sendte jo inn min til vurdering, i troen pÄ Ä fÄ vaska/tjent litt gryn. Men:
*«Thank you for your email. *
We are currently inundated with these works and are not looking to consign any more currently.
Kind Regards,
Tate Ward Team»
Vi mÄ fÄ inn en muldvarp hos Tate. Noen frivillige?
Om det fortsetter Ä renne inn sitroner pÄ de neste auksjonene deres nÄ sÄ fÄr vi vel bekreftet mistankene om hvitvasking/snusk.
De aksepterer da bare sitroner fra bekjente som betaler under bordet for Ă„ selge disse hos tate.
De er noen veldig dÄrlig hvitvaskere om de velger Ä bygge opp en plattform ogsÄ bruker sitronplakater for Ä hvitvaske⊠Kan godt vÊre de velger hvem som fÄr selge, men det betyr ikke at det er hvitvasking.