Auksjonsvarsel, lodder stemningen for å se om det er interesse. Dot Dot Dot, Dotmasters, Richard Ryan, Lior Ron

Hei,
Har tenkt å legge ut disse for salg. Lodder stemningen.

Dot Dot Dot: Rosa napoleon, ed. 10
Dot Dot Dot: Bumfire, ed. 150
Dot Masters: Anarchy boy, ed. 43
Dot Masters: Lego, ed. 40
Richard Ryan - St. Patrick’s Cathedral ed. 350
Richard Ryan - Red dress ed. 350
Lior Ron - Honey Pie ed. 25

Er det noen interesse for disse, så legger jeg de ut en og en på auksjon uten minstepris. Har også en bunke med Martin Whatson som jeg ikke har plass til på veggen som kan få et nytt hjem hvis prisen er riktig. Zebra, One Small Step, Climber, En Pointe, Dancer, Love Cops (grønn).

4 Likes

Hva mener du med «lodder stemningen»? Tenker du at folk skal si om de ønsker at du skal legge disse ut på auksjon en for en og uten minstepris? Hvis det er slik du tenker, så synes jeg du skal gjøre det.

7 Likes

Hei! Det jeg noe klønete prøvde å formidle, var at jeg legger disse gjerne ut for salg hvis det er noen som er interesserte i dem. Dersom ingen er interessert, ønsker jeg ikke å selge dem for 10 kroner bare fordi ingen byr. Altså: Hvis ingen viser interesse/kommenterer tråden, så legges de ikke ut. Håper det var klarere.

Mitt tips er bare å legge dem ut. Å lodde stemningen kan oppleves som forpliktende i forhold til eventuell senere budgivning.

1 Like

[med minstebud om du er usikker på interessen og ikke villig til å ta sjangsen på å selge til 10 nok.]

Byr 500 for Bumfire :grinning:

Hehe, denne er ikke lagt ut enda. Og 500 er under en fjerdedel av kostpris :slight_smile:

Takk for tips!

Du ville ha antydning om interesse. Jeg viser interesse. ??

Jeg kan være litt mer tydelig.

HVIS du legger den ut forplikter jeg meg (mange vitner her) til å legge inn et bud på kr 500. Det betyr ikke at jeg ikke er villig til å betale mer, men at dette i så fall ville være mitt første bud :slight_smile:

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.