Banksy di-faced tenner med Laz-bekreftelse

1 Like

Var vel et tidsspørsmål før Laz begynte med dette. Ettersom jeg allerede har en, og fortsatt ikke har fått boka jeg kjøpte av ham før jul står jeg nok over…

1 Like

Hva pleier disse å ligge på?

1 Like

kan ikke tenke meg at de blir værende lenge. Dyre, men med bekretelse bør det være ok likevel

De er vel omtrent dobbelt så dyre nå som de som ble solgt fra USA før jul innrammetog med Laz opprinnelsesgaranti…

jepp!

1 Like

Fullt så ille er det vel ikke? Kosta de ikke rundt ni tusen totalt fra Bottleneck?

900usd med kurs på ca 9kr sist.

Lurer på hvor mange eksemplarer fyren sitter på, virker jo nesten som LAZ har en egen seddelpresse…

1425 Euro x 11 = 15675,- NOK

900 USD (-10% som de gav) x 9,- = 7290,- NOK

Dvs godt under halv pris sist gang :blush:

Han har et godt lager av disse, så en god melkeku for ham til denne prisen… :cow2:

Jeg regna visst med frakta.

sold out

1 Like

For now… De dukker opp igjen til en enda høyere pris neste gang :wink:

Jeg tror jeg må ha misforstått her. Først sammenlignet du dem med en tidligere edition som var billigere, så jeg fikk forståelsen av at du syns disse var veldig dyre. Så, etter at de er utsolgt, sier du at de blir enda dyrere etterhvert :sweat_smile:

Det er ikke tvil om at dette er en billig-versjon for oss fatiggfolk som ikke klarte å komme oss på Banksy-toget tidlig nok, på linje med postere, peckham rock og banksy welcome mat. Men de blir jaggu bare dyrere disse også, og det er litt kult å ha en tenner med provenance. Da føler man jo at man er litt med om ikke annet :wink:

3 Likes

Sant nok :blush: Historisk sett blir alt som Banksy har tatt i ca 10-15% dyrere hvert år, men dette var ment som en kommentar til Laz og hans kynisme, mer enn en markedskommentar.

Denne sjeldenheten er forøvrig til salgs for GBP 115k og er sikkert et godt kjøp hvis ikke krona hadde vært så svak…

bilde

2 Likes

Har følelsen av at 2019–>2020 har vært langt over 10-15%

1 Like

Blue Chips holder seg normalt bedre enn snittet i nedgangstider, så det er godt mulig :blush:

1 Like

Denne kostet vel 40.000 pund da den kom… Grei økning :slight_smile:

Her har du flere til salgs, hvis du trenger en: :blush:

Nå £1850

Jeg fant akkurat 2 av disse sedlene med et brev fra Laz i en bunke med gamle papirer. Så om noen vil kjøpe fra Norge er det bare å sende meg en melding.

6 Likes