Banksy - Gross Domestic Product

Ny oppdatert nettside. Bedre bilder av enkelte ting. :slight_smile:

Noe nytt sladder om dette? Orker ikke å logge meg på Banksyforum😀

2 Likes

Mange sider med gibberish på banksyforum. Som regel alltid sånn at de som vet noe holder munn og de som ikke vet noe prater i vei.

Så “opening soon” er alt jeg vet foreløpig ihvertfall. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Bare å shoppe nå.

1 Like

Yess… fikk bestilt klokka… :slight_smile:

Fikk du bekreftelse umiddelbart?

Kødder du? bekreftet at du fikk den??

Sånn jeg ser det så legger man søknad inn så trekker de tilfeldig, eller misforstår jeg?

Hva skal dere eventuelt prøve dere på?

kan man bare sende en søknad? om man legger inn på to ting så strykes det, er det slik man skal forstå dette her? :grimacing:

det er det man gjør, pure regging og dernest “lotteri”

hva med velkomstmatta da?

For meg står det i mellom de 2 trykkene, klokka, vesten og gullfisken. Uff, blir vanskelig dette…

Please note:
There is no rush - sales are not allocated on a first come first served basis, but selected at random once vetted through the customer question. Our system automatically removes orders from duplicate IP addresses. Please refrain from submitting multiple orders.

Successful applicants will be notified by email within 2 weeks of submission, and sent a link to a private checkout to complete their online purchase. Incomplete transactions will be offered to other shoppers.

1 Like

Blir godt å sove litt nå om ikke annet

1 Like

Hva tenker dere Bbay skal være?

https://bbay.shop/

Er det noen som vet om Banksy Ultra HD tv’ en kommer i flere eksemplar?

Og få denne må da vel være et scoop, er vel og betrakte som en original da «Season’s Greatings» er sprayet rett på skjerm? Signert også.

Digger denne

Alt her er et scoop

2 Likes

Klarte selvfølgelig å sende 3 søknader før jeg leste at det ikke var lov med mer enn en :rofl::rofl:

Aldri vært særlig god på bruksanvisninger

1 Like

Hos meg stopper det når jeg taster mail adressen. Kommer ikke videre.
Men ingen hast, har tid frem til 28.

Hvilke er det som egentlig kan defineres som originaler her?