Banksy - Gross Domestic Product

Kanskje en portal for kjøp/salg av secondhand prints og originaler. Banksy tar noen % i provisjon for å sikre at alle verk er genuine og at det er trygt å kjøpe/selge? Hadde i såfall vært helt topp for samlere!

2 Likes

La oss håpe det, hadde vært topp!

Ja nå har jeg like stort håp som sist Banksy lotteri!

:disappointed_relieved:

Men lykke til, håper noen herfra har flaks!

da er loddet lagt inn. Får vel bare krysse fingrene. Det var vanskelig å velge 1 ting fra butikken da.

Denne er da gratis til alle - høykvalitets bilde av Thrower :slight_smile:

Om man ender opp med tie-breaker på produkter, så skal vist disse “maks 50 ordene” bedømmes av en Stand-up komiker, så håper dere har lagt ved noen morsomme argumenter.

Om man så får tilslag så det 2 år (og maks 30 dager) før du skal motta COA (om produktet du ønkset å kjøpe har et). COA blir tilsendt samme adresse som du registrerte ved kjøp, så husk å oppdatere underveis om du flytter :slight_smile:

Ryktes snart 100 000 ordrenummer - og det antallet øker vell bare etterhvert som nyheten sprer seg. Lykke til om du har registrert din interresse for et av produktene.

2 Likes

Likte throweren ja, 100 opplag. Blir vanskelig :sweat_smile: men den skrev jeg meg opp på.

2 Likes

En bekjent la sin request nå, han ble nr 132000.

Spennende å se når de vil gjøre trekninger her.

1 Like

Sannsynligheten for å bli trukket ut er høyere enn på lottotrekningen, og hvem spiller vel ikke lotto innimellom? (For ikke å si hver uke)

1 Like

Hvordan vet man nummeret? Fikk man en bekreftelse pr Mail eller sto det kun på nettsiden? Kan ikke se at jeg fikk noen bekreftelse pr epost(?) :flushed:

Får epost (akkurat som ved bestilling hos GP).
Shopify som brukes her også. I mailen står ditt “ordrenummer”

Fuck. Finner ikke bekreftelsen. Krysser fingrene for at den ikke gikk igjennom, så da blir det nytt forsøk.

1 Like

Har lest og sett bilder av at det ble delt ut usignerte prints med rottemotiv siste dagen av utstillingen i butikkvinduet. Hva tenker dere om disse? Har de noe verdi?

Det har verdi, men ikke på sikt. Utrolig lett å forfalske disse og de har null papirspor. Bilder er heller ikke bevis da dette er lett å søke seg frem til.

Kan man kjøpe en kaffekopp uten å ødelegge sjansen for å kjøpe av en av de andre tingene?

Send de en mail og spør.

1 Like

Oppe i ca 250 000 søknader nå

Fikk aldri noe mail, og har heller ikke fått svar. Drøyer det noen dager til og sender fra en annen post.

Fikk denne på skjermen etter bestilling og e-post rett etterpå.

Over 260.000 bestillinger nå.

1 Like

Er det bare meg som er betenkt, eller er det fler som syntes det er rart at før man går inn på nettsiden står det under massive disclaimer “You are advised that GDP may prove to be a disappointing retail experience - especially if you’re successful in making a purchase.” Noen som har noen tanker rundt denne setningen ?

1 Like

Slik jeg forstår det handler det om at produktene et håndlagde og ikke alt er ferdig produsert. Pga dette kan det ta lang tid før man får produktet man evt får kjøpt?